marți, 4 noiembrie 2008

Miroase a somn....

O dimineatza mohorata,un pik d ceatza,un nor gri si puturos k mine,isi facea lok p intinsul cerului,dar o caldura neobisnuita pentru aceasta perioada! Nu aveam chef de nimik,dar scoala e scoala,si nu imi mai permit sa lipsesc! Un kskt larg....urmat de multe altele,okii lipiti de somn,si un drum lung spre scoala! Cursul matinal....cu pixul plimbat ushor p randurile caietului,intr-o doara ce-i drept, abia mai scria coerent! Deja ma plictisisem....
Apoi un kp p bank,k in zilele de vara toride la munk,si...am atipit! un vis scurt,nu stiu nici acum despre ce era vorba,si apoi trezit d clopotelul scolii de alaturi,pauza....in mintea mea,exista un singur sens!patul de acasa! dar nu ink....orele se scurgeau agale, si 5 si 6 si 10,ku kt te uiti mai des la ceas,cu atat timpul o ia razna,si u pe langa el! Pauza......cu ghilimelele de rigoare.....o ora nu strik,o pizza chiar face bine,dar provoak un somn coplesitor! Un mik purcel,sau sak fara fund, ma alint,un scaun rece,si distant,iar imi face cu okiul....ink 2 ore.....pf! c ma fac!? nimik...iar atipesc, adanc,si cu un cot in coaste.....ups era cristi,avea chef d glume,si rabdarea lui era pe 0! sa-l tin d vb....mai dulce e somnul! si gata.........acs.....aglomeratia din orash,face drumul si mai lung! se lasa seara...mult prea devreme,la ora asa uneori abia....mankm de pranz!o noapte intunecata,fara stele,si maine prevad o zi plina de ploaie! curios dk ma insel! poate au fost bune cursurile de meteorologie...
Shi am sarit in pijamalele pufoase,cu buline...cu perna mea moale in brate,si laptopul in pat,asa un pik,inainte de a-mi relaxa okii! si somnul dispare......b-( nu vreau! vreau sa dorm,arunk laptopul intr-un colt,imi iau pozitia de nani,mi se vede doar nasul in vant,zici k nici nu respir, si inkid okii.......schimb lokul.si tot asa....in kmera miroase a somn,in minte la fel,doar k........mosh ene nu e prieten cu mine azi! nu imi face p plak! nu conteaza....eu zak in patul meu,si in kmera mea,cu lumina stinsa,in linistea mea!si e asa de bine.......

0 comentarii: