duminică, 9 noiembrie 2008

o grefa...


O kestie rotunda! Knd eram mik,jucam fotbal cu ea prin casa,nu prea stiam eu kre-i treaba la 4 ani! Din usha in hol si invers,un sac ce-i drept era pe balcon!aveam de unde lua alta!in kz de un deces...o lovitura zdravana de zid,si pleosc....sarak bunii,knd trebuia sa stearga urmele:D
O kestie p kre sincer nu prea o adoram,nici acum nu-s foarte extaziat! dar...are ceva special in ea! nu stiu kti au scris despre o grefa! Si nu k..data...intr-un dosar! Ci asa despre ea! Cu gustul ei! Cu ce simti u p limba! cu tot ce e o grefa pt u!
De cum o desfaci,un miros....p kre il simt si acum....imbie o camera trista! M-am luptat cu coaja,apoi cu sucul din okii mei,la o atingere prea brutala din partea mea,o jumate mie,una lu buni,si sincer kiar nu stiu dk va intereseaza ce inseaman o grefa pentru mine,dar eu vreau sa scriu despre ea!
O gura....dintr-o bucata zemoasa,un gust....dulce-acrisor,iti lasa gura apa,te racoreste,si te strambi in acelasi timp! O grimasa p fruntea fina...un gest necontrolat,dar placut! o poza era buna! E k atunci...knd un fior te patrunde,iti face brobonele mici p piele,dar iti place,o emotie puternik,placuta de aceasta data! K un vant de primavara,ce te loveste in fata,k atingerea unei fiinte la kre tii!
Acra dar dulce......as fi prea....modest dk as spune k-s la fel?! In ultimul timp,am tot fost facut acru,dar .....in esenta cik provok diabet! ;)) nu-s vb mele! ;)
O felie,si ink una...si o farfurie ramane goala! o urma a tot ceea ce a fost,zace acolo,intr-o coaja rupta in graba! Un lucru simplu,mereu aceste lucruri simple te fac sa zambesti! Refuzam sa le vedem....puteam sa jur,k o simpla grefa,nu putea sa ma faca sa ma simt mai bine,dar a facut-o!

1 comentarii:

Raisa spunea...

o adooor :X de obicei,dimineata imi fac suc din una bucata gref,una bucata portocala,una bucata mar,una bucata sos din conserva de ananas :D it`s yummy...mey rog...iese mai mult ca o pasta...cel putin mie,ca le bag la blender =))