marți, 4 noiembrie 2008

O natie de oameni tristi...

Capitolul 3.....mini filmuletul m-a pus p ganduri,si m-a facut sa fiu happy! un impact km mare asupra mea! fiind doar un filmuletz! mi-a aprins speranta,poate mi-a dat si mai multa incredere in mine,si in ceea ce incerc sa fac aici,cu acest blog! Reda imagini,clare,din viata de zi cu zi,imagini p kre eu le pun in cuvinte,si fraze! si au km acelasi efect! pentru cine vrea sa vada,sa auda!
Suntem o natie kre se complace,kre nu tinde spre mai mult,accepta totul asa cum e! O natie de cascati,citez un pik din film! Mergi spre casa,si vezi cum unul casca la semafor,cum un kopil kask okii la masina din coltz de mii de euro,cum stai la coada si toti casca okii la cel din fata, kum mergi sa mananci ceva in orash,si toata lumea casca okii la u kum intrii p usa restaurantului! Kskm okii la lucruri minore,dar refuzam sa vedem problemele cu care ne confruntam! la realitatea cruda p kre am creat-o! la indiferenta din jur,la rautatea din noi, la a uita sa dam o mana de ajutor,knd e kzul!
Am tot scris,si critikt realitatea cruda....sunt sincer degustat de ea!indiferent.....si pkt....ar putea fi asa de frumoasa,are atatea de oferit!doar k noi nu vedem! ne pierdem uneori,printre strazi ratacite,blocuri vechi,lovite de timp,fabrici inchise, somaj,distrugeri in masa, si multe altele! kritikm sistemul,dar nu critikm oamenii! in fine......
Mereu am spus k as plek undeva departe,as lasa tot,dar nu o fac,si nu stiu de ce,nu am curaj krd!teama de necunoscut,sau poate a inceput sa-mi plak,ce fac acum!sau cine stie! doar k stiu intr-o zi,mi se va pune pata,si o sa renunt la tot,cu o indiferenta cruda,si spun pa! O noua provocare,undeva p meleaguri straine,sau poate undeva mai departe de casa,sau doar la 4 blocuri dinstanta!cine stie,nu mai caut nimik,imi bat capul cu realitatea,incerc sa o schimb,asa prin cuvinte,fapte....mai complikt,pot spune doar k,in jurul meu,persoanele sunt mai bune,knd sunt cu mine! asa ar trebui sa facem toti!
Ma bucur k nu-s singur,k-s si altii k mine! si k impreuna putem face ceva mai bun! o realitate cruda cu miere in ea;)

0 comentarii: