miercuri, 19 noiembrie 2008

O saptamana....

P kre sincer nu stiu cum sa o descriu.....ash vrea si nu prea pot! Ametita....in kre practik nu am facut nimik special,doar am inceput sa ma pun iar p picioare,sa am grija de mine,sa las junk food-ul,si sa mananc sanatos,sa imi recapat energia pierduta,si sa vad un pik altfel lucrurile!
Cheful de scris s-a ascuns si el de mine,k majoritatea lucrurilor kre imi plak! Recuperez pe drum,e timp, nu au intrat zilele in sak,si idei sunt,mereu imi vin in minte,kiar si de la o mik intamplare ce e nesemnificativa!
Imi pasa de mine....si e atat de bine sa te simti sanatos,sa stii k nu mai ai o durere de cap,k nu te doare stomakul,k....multe! Urasc medikmentele.....dar knd nu-s solutii,le folosesc,chiar si medicii,dar iti aduk atat bine uneori,si te linistesc,si iti dau speranta! It's all in my head! imi tot spun uneori! Respira respira...o sa treak.....si uneori kiar trece!
Abia astept sa pap o pizza.....una mare de la ALDO.....asa aburinda,cu multa sunk,si cu acel sos de roshii natural......un kinder bueno,gustul crocant,cu acea crema,kre iti provoak in cerul gurii o furtuna de senzatii, si un pahar mare de cola....dupa o masa copioasa! Mereu aceleashi lucruri simple,kre ne fac viata mai dulce!

0 comentarii: