vineri, 28 noiembrie 2008

O seara de rasfatz....


O zi petrecuta in pat...o sa mi se aplatizeze f.....krd! Kiar relaxant,fara nicio durere de kp,de burta,fara gatul stresant...o zi in kre kiar m-am simtit bine! Ce ushurare...! I'm so happy...un folder de poze,o imagine km dezolanta.....o stare de rau,dar ce ma mira,in acele clipe de durere,de sufokre,ceva a ramas in mine intact....!! Un umor....kre uneori sta ascuns! Incercam singur sa ma fac sa inteleg k e bine,sa rad....sa fac altceva...sa'mi fuga gandul,de la acea stare de durere! Shi am shi reusit....pentru moment! Sau....efectul medikmentelor.....isi facea prezenta! Cine stie....
Acea poza.....m-a facut sa realizez atat d multe lucruri....!!!Nimik nu conteaza mai mult dekt sanatatea!m-a facut sa am grija de mine mai mult!Sa renunt la COLA! La MC si KFC! mai bine spus un sok rau,dar bun! Sau mai bine zis un rau bun! Am ajuns sa ma pun p mine p primul lok! Merit sa-mi fie bine! Simt un egoism in cuvintele mele.....poate daunator,dar....k sa reusesti,ai nevoie de un defect de genul!Sau e o noua calitate?!ceva ce nu am avut pana acum! Am pierdut prea mult si prea multe din mine! dar pana knd? pana knd spun eu STOP! Tokmai ce am facut-o! ups!
Shi aceasta seara de rasfatz,se prelungeste in noapte,ciocolata,la ea nu renunt, lapte, si liniste! E km pustiu afara,un frig neprietenos intra p geamul ushor deschis,paturik imi tine de cald,si laptopul de plikctiseala! Deshi park m-am saturat sa nu fac nimik.....nu ma complak,dar.....nu prea fac nimik! Scoala pat mankre! Si logiq...net! o scuza ar fi....scoala uneori e obositoare...nu k nu am adormit si la cursuri,dar.....o atmosfera apasatoare! Astenie? neah! e doar ceva c nu e la lokul lui,nici chef de plimbare nu mai am.....sau prea mult strik,si am nevoie doar de o pauza!
Prea multe intrebari,raspunsuri prea putine! Shi incetez sa-mi mai bat capul.....vreau sa-mi fie bine!si am sa o fac! Si cu capul sus, privirea inainte....orikt de greu ar fi,si un zambet trist,cum mi s-a spus....usually zambetele nu ar trebui sa fie vesele?pline de fericire? cum poate fi un zambet trist? priveste-ma p mine si ai sa aflii.....

0 comentarii: