luni, 24 noiembrie 2008

O trista fericire....

Am mai dat erase unui moment din trecut in zilele ce s-au scurs, de acum....pot spune k nu ma mai leaga nimik de el,dekt eu si amintirile! Eu,aceasta persoana un pik schimbata,poate in bine,poate in rau,nu stiu,dar nu mai sunt orb! Kiar discutam de curand,de acele momente....knd nu mai vezi nimik,dekt ceea ce speri u sa vezi,nu conteaza ce e in dreapta,in stanga,nu asculti de nimeni si tot p a ta o tii! Mi s-a spus....de mik....va venii vreamea....knd.....refuzam sa krd! Acum dau dreptate! Si spun...ash fi facut la fel,pt k a meritat.....si nu ma mai leg de trecut si d nimik altceva,doar de mine,si de ziua de maine,si cealalta si tot asa.....!
Azi,spre seara.....am renuntat la pijamalele mele in dungi,si am iesit un pik din ksa,imbracat,aranjat,cik in trend,wtf....si dau d un amik jos in krtier,in drumul meu spre orash! Conversatii de complezenta....ce mai faci,ce fac,cum o duci,unde muncesti....si era schimbat, si eu la fel,cu totii ne schimbam in timp,si nu conteaza asta,ci ce a spus....uite ma bucur si eu de ce imi ofera viata,de azi,de maine...ma bucur,k traiesc!nu era indragostit...si niciun alt motiv! ci pur si simplu se bucura k respira,k e sanatos...si k e el,chiar dk e greu sau ushor! K era in viata! pretuia viata,pe knd altii o irosesc,avea in mana,o turta dulce...si musk din ea cu o pofta nebuna,un lucru simplu ce ma face sa-mi aduk aminte de copilarie,si eu....in lumea mea...cea kre ma sufok uneori,am ramas impresionat,si nu stiu de ce! i-am dat un raspuns.....p masura ash spune....fiekre shi-o face cu mana lui! cum isi asterne asa doarme...si el ...da..ai dreptate....dar trebuie sa ne bucuram de fiecare secunda! Acea secunda...mi-a facut seara mai buna,mai ushoara! Acum ascult o melodie.....km trista,dar linistitoare....paul van dyk nothing but u,da un search p youtube,merita......si ma face sa fiu atat trist,kt si happy,si ma gandesc,k in linistea mea, kum am pierdut multe secunde,doar stand in patul meu cu paturik mea,si facand nimik! Amagindu-am k imi e bine,k doare,k e nu stiu cum....knd eu in unele clipe uitam k traiesc! ma cufundam...cu atmosfera de toamna mohorata,fara speranta,intr-un pesimism notoriu, intr-o realitate cruda,si nimik nu ma facea sa-mi schimb stare! trecea ea asa...a 2 zi,poate mai mult...dar secundele treceau,iar acum vreau sa fac multe,dar am rabdare.....nu tot odata, nu vreau sa mai consum nimik prea repede,si sa se termine si mai repede,vreau k fiekre secunda in kre respir,sa fie....plina de lucruri simple,si de mine! deshi stiu,si poate ma contrazik,si poate nu va fi asa mereu,dar....kiar vreau.....acum obs un zambet larg,o bucurie imensa,intr-o pers,kre probabil nu-si da seama,dar ma ajuta,si ii multumesc! poate isi da seama! are un zambet dulce! cu o inocenta de copil!
Iar acea melodie rasuna....in boxe,p un volum descifrabil pt urechea mea, shi refuz sa dorm, vreau.....si nu...kiar o fac...zambesc!

0 comentarii: