miercuri, 12 noiembrie 2008

Offf.....

Da...un oftat in noapte! unul plin de emotie,de usurare,sau kiar....o mik apasare asupra umerilor mei! Uneori simt cum totul se aseaza p mine.....si nu ma cocoseaza,dar nici bine nu imi e! Am invatat sa fiu tare,sa stau cu capul sus, si sa nu ma dau batut,kiar dk e greu!
Imi pun intrebari.....unde voi fi eu peste vreo 3 ani,ce am sa devin,sau ce o sa fac....si sincer nu stiu sa-mi raspund! Am incetat sa-mi mai fac planuri,dar.....ganduri nebune imi scutura mintea,si nu o lasa in linistea ei!
Acum kiar nu stiu ce mai e....asa complikt....dar tot lipseste ceva,si poate stiu ce,sau poate sunt doar eu cu capul,ceea ce si tind sa krd,sau am kikitele mele,in kre imi place sa zak uneori,in paturik mea,cu perna mea,si cu laptopul! pana ce nu mai imi simt mainile,spatele,imi e prea lene sa ma deplasez,pana ce o durere de kp imi perturba si ea linistea,si lipsa de somn,ma aduce la o stare fara chef....si incep sa scriu,si nu ma mai opresc,knd deja incep sa ma simt f obosit,sa-mi pice okii,si sa nu am aer!
Acum doar nu am aer.....un proiect imi zapaceste somnul,si tind spre o noapte alba,in kre sigur o sa-mi fac timp si de scris!

0 comentarii: