duminică, 16 noiembrie 2008

Ora 03 45

O noapte kre ar fi trebuit sa fie.....just have fun,and forget all! Uite k nu a fost....a inceput prost,s-a terminat si mai si! Shi nu cu intamplari nefericite,ci cu constatari triste! Un pik de ameteala,un pik e capul in nori,si ceva s-a strikt!un lucru concret,palpabil,si d kre imi era drag,si doar din vina mea! apoi....uhsor ushor...cu pashi mici,dar siguri,m-am indreptat spre ceva,de kre nu-s mandru! spre un andu....kre nu e andu!nu stiu k intelegeti voi la ora asta,dar eu ma vad clar,si sunt km degustat de mine!
Uf.....da...e bine spus.....! my way is not here......not like this! Shi ce ash putea sa fac.....?! Uneori,realizezi in noapte,mijlocul zilei,in zori k ceva nu e bine, k nu te simti bine, k nu e ce vrei,si atunci,da atunci,incerci sa ripostezi,sa-ti impui punctul de vedere,si sa faci ce e bine,sau cosideri asa ar trebuii sa fie! Poate e gresit,sau poate nu,dar.....trebuie luata o masura,una drastik,ash spune! Wake up to reality.....this is not u! Imi spun acum,si kiar si azi,si in tot timpul c a decurs in lunile anterioare,doar k m-am complacut in aceasta stare,buna uneori,dar atat de nociva!
Shi azi la status.....a new start...prk avea sa previna furtuna din aceasta stare! De azi,k e deja trecut de 12,voi fi eu,asa cum am fost crescut,asa cum....am zambit odata din lucruri marunte,asa cu bunatatea mea,cu naivitatea mea si cu tot! nu mai am incredere in oameni,dar am in mine! Si eu pot face asa de multe,si nu intr-un timp asa de scurt,ci in timp....si nu pt voi,nu pt altii,ci pentru mine,sa-mi fie bine,si poate,da poate,intr-o zi......ma voi ridik si voi spune: Sunt multumit!
Dar pana atunci, o iau ushor,nu ma grabesc,dar pun STOP! Andu wake up....ai o lume in fata,poate plina de fericire,uneori si tristeti,niciodata nu poate fi cum vrei u,dar mkr incerci! Capul il voi avea mereu sus.....indiferent de ce va fi! Am invatat sa ma opun.....si sa reactionez k atare! Poate prea brutal,poate prea moale,dar.....persoanele kre merita in viata mea,acum,sunt putine! printre ele,cea mai importanta .....e una.Shi cu un pik de egoism,spun,sunt EU! So de azi.....las totul in urma,chiar si o parte din mine,o parte ce se ascundea sub o indiferenta acuta,si spun neatza lume,neata realitate,de azi vreau sa fiu mai bun! Shi pot! Shi vreau!

0 comentarii: