duminică, 2 noiembrie 2008

Plimbare de duminik....


O adiere de vant,un pik d soare,si o toamna calduroasa! Combinatie perfecta pentru o duminica linistita! Km tarziu mi-am facut curaj sa ies din casa....dar a meritat! Am si uitat cum e.....sa faci doar o simpla plimbare! Shi nu cu masina,cum m-am invatat,ci pe jos! Mi-am gasit un nou prieten,cookie;) e o ea! Are labutze, nasul umed, parul kretz,okisorii nici nu i se zaresc,latra si e jucausa! Si ma place! Nu vorbeste,dar intelege! Si ma asculta;) ups! Ea...mi-a tinut companie in plimbarea de duminik! sau mai bine spus,eu ei!
Imi sare in brate,ma linge pe fata,deshi urasc asta,ma pupa,si se simte singurik! k si mine de altfel!
Shi unde....in parc! Am.....km 7 luni,dk nu mai mult,knd am fost ultima oara in parc,si tot cu un catel mare si scump,lenes si prea calm k sa latre! Imi e un pik dor d ea! tot o ea era! am si uitat cum e sa te plimbi! shi kti oameni....desi se lasa seara si frigul!
O atmosfera potrivita de toamna,cu frunze colorate,ku alei umbrite,cu o urma de soare pe cer, cu copilashi alergand prin patura aramie de pe jos,multzi catei baloshi,si kiar o batranik cu moshul ei! se tineau de mana! Si avea o mik floare in man! E kiar romantik,si frumos sa vezi, kum ink exista dragoste vesnik! emotionant nu?
Eu alergam....faceam miskre,iar m-am puturosit de la o vreme,numai mankre si somn! Stii kte priviri atragi cu un ktel? toata lumea...vai ce scump e? ce dulce e? imi strik ei linistea! ;))
P alei ratacite,ma jukm in frunze! Shi kiar zambeam! Si imi placea de mine! Cum poate o fiinta mica,si necuvantatoare,sa t aduk intr-o alta stare! Poate e ceea ce imi trebuia!
Dupa vreo ora de plimbare,ku obrajii roshii,cu gatul kre sigur imi va face mici probleme mai tarziu,am fugit spre casa....si masina nu mai e goala! Are o kestie de puf negru,kre mishuna de colo colo! kre-mi sare in brate la stop,si imi da o limba d toata frumusetea,p obraz!bleah!
Acum stau in fatza laptopului si scriu,iar noua mea amik,imi sta p picioare,imi tine de cald,si sforaie! incantat de cunostinta si multumesc!

1 comentarii:

Denise spunea...

hei.. ce dulce e aia mica!! :D.. are ochi.?! sigur?!..
da stiu... ai dreptate!! animalutele fac mult pentru noi!! eu una nu as putea trai fara ale mele!!