vineri, 21 noiembrie 2008

Recunosc....

Cheful de scris mi-a pierit pt scurt timp ce-i drept,o faceam,doar d dragul de a o face,am uitat de ce scriu.....nici nu m-am simti bine,adevarul,dar.....nu mai aveam motiv,sau mai bine spus, inspiratia era ascunsa undeva in mine!
Akum am in mana,ceva......o parte din mine,in randuri ascunse,pana acum,era doar un document ratacit intr-un folder din laptopul meu negru,prietenul meu maimutzoiu! E ciudat sentimentul,sa vezi cum tii in mana,ceva ce ai creat,si kiar sa te bucuri! asa din senin! si deschizi o coperta,kre peste ani,imi va aminti de mine,si d c eram odata,si de cineva,anume,nu dau nume,stie ea;) ii multumesc! apoi....citesc primul rand....si kiar imi place.....apoi ink unul...si oricum le am in minte,dar.....suna altfel,melodios,armonie,si copilaresc....o exprimare....nu stiu,se poate si mai bine,kiar mult mai bine,dar pt inceput e kiar ok,uuu autocritik!!!
Ieri m-am apuk sa citesc o carte......si acum,vad cu altzi okisori,totul,randurile studiate in detaliu,exprimarea,peisajele,cu o rabdare kre ma uimeste si p mine,usually saream peste descrieri lungi si pliktisitoare,acum totul e altfel,e mai placut! Sau poate am devenit eu mai pasionat! Savuram fiecare rand,cuvinte se intipareau in minte,si intram in lumea ei,a cartii, park luam parte la actiune,desi eram doar un simplu spectator! ups......gata recunosc...a inceput sa-mi plak sa citesc!inainte o faceam....din pliktiseala....acum din mai mult!
Deshi luna asta am scris ceva,km tot ce a aparut in ultimul timp,a km fost d umplutura,sau asa mi se pare mine!vreau mai mult,pot mai mult! you will see!

1 comentarii:

hapciu` spunea...

astept la mai mult.. asa ca.. treci la treaba!! vreau si continuarea.. doar 30 de pag..atat poti tu?!....Nu cred!! asa ca te rog frumos!!
te pup dulce..
sa Nu fi cuminte!!