miercuri, 26 noiembrie 2008

Sa-i impk...p totzi...

Sau.....sa.....!!! Ma uit in jur,si vad cum unii au niste pretentii exagerate de la mine,shi kiar nu stiu ce vor! Stau sa-mi bat capul si pt ce? ce satisfactii am eu? pf.....ma gandesc bine,trag linie,impart la 2 si rezultatul e vid! Chiar nicio satisfactie?! Asa de crud e!? Dureri de cap, telefoane multe,numai k sa fie bine pt toti...si mereu eu,dar de ce? Se gandeste oare cineva kt de bine imi e mie? neah.....Lor sa le fie bine...k de restul nu le pasa? Dar ce vor face dk nici mie nu-mi va mai pasa? shi tind spre asa ceva!!!! Sa trag eu aiurea de voi....knd voi....aveti gura mare,comentati,shi nimik nu va convine! Stiam de foarte mult timp,k nu ii pot impk p toti,dar de ce trebuie sa o fac mereu eu?! Mi-a ajuns.....vreau sa ma impk p mine,si sa-mi fie bine,adio problemele si griji,am destule p kpul meu,mai tre sa-mi faceti si voi?
Mereu am fost bun la nevoie......se uitat atat de ushor.....mereu mi-am sacrificat timpul pt altii, dar realizez...e in zadar,traim intr-o realitate p kre nu o putem schimba,ci doar sa ne adaptam la ea,si asta inseamna sa-ti pese mai mult de tine,si mai putin de restul! Rau? Egoism?! Sau doar sictir.........p

0 comentarii: