marți, 4 noiembrie 2008

Totul are o logik...

Repede repede....am atatea in mintea asta,neinteleasa de atat amar d vreme,inkt vreau sa redau totul din ea,acum la cald,sa nu uit ceva,desi sigur o sa o fac! Am vazut un minifilmuletz, ceva nou pt mine,in Romania,nu stiam k se poate,uneori mi-a trecut prin capul asta nesuferit,sa incerc si eu,dar m-am pierdut p drum mereu! Nu dau nume,desi....il recomand! Un personaj comun....cunoscut,sau kiar vedeta! nu conteaza! Mesajul lui e asa de important! Dk il si intelegi!
Eu.....Simion Alexandru.....m-am vazut p mine in acel filmuletz,si intr-o clipa am fost fulgerat de imagini din trecut,de fapte concrete,de stari de kkt,de sentimente puternice,de lacrimi si ura,de compasiune,de tristete si fericire! Acum....nu mai aveau acelasi efect! Sunt doar amintiri,placute sau nu! Dar.......e ciudat,sa vezi,cum nu singur gandesti asa,kum nu te mai simti un neinteles,knd totul are o logik in fata okilor! WOW! Un zambet...imi strapunge fatza,e kiar placut....reflectia din monitor,imi e asa d cunoscuta! Sunt multumit! K am realizat k nu scriu degeaba,k uneori ce scriu se si aude,pt cine vrea asta! continuarea.....p mai tarziu...nu strik un pik d mister!ce spui de maine seara p la aceeasi ora?! rezisti?

0 comentarii: