joi, 6 noiembrie 2008

Uitam....de!

Mereu noaptea,inainte de a arunk laptopul intr-un coltz,si de a ma face covrig in paturik mea,de a lua perna in brate,ma apuk un dor de scris! Si imaginatia o ia razna,iar eu cu ea! In seara asta,un serial,ma inspira! si un catelush ce-mi doarme pe burtik! kre ma ia in brate,si ma linge p obraz! desi ma stie de putin timp,de unde afectiunea asta?! nu o inteleg! dar imi place! Simt ceva!
Noi oamenii,2 okisori,un nas,o gura,o privire,un corp,un caracter......noi....gresim uneori! spunem lucruri de kre nu suntem mandrii,ne indreptam uneori spre ceva,si fugim,nu avem puterea de a recunoaste,de a spune ce simtim,sa fim noi!
In miez de noapte,stau si am gandesc.....urasc minciuna,ador sinceritatea! Dar.....intr-o realitate cruda,kti oameni mai sunt onesti,sinceri...?cati? prea putini....mult prea putini pt a exista speranta! Si increderea se pierde in vremuri mult apuse,poate doar o naivitate copilaroasa, isi mai face simtita prezenta! Si mai e ........exista ceva.....mai grav, nu suntem sinceri cu noi! eu cu mine,tu cu tine! ne mintim singuri k e bine,desi nu e! K vrem ceva,dar nu e asa,devine doar un pretext,un capriciu,sau doar o justificare!
Sinceritate e un adevar? oare se bat kp in kp?
Dk am fi sinceri unul cu altul............oare cum ar fi? dk nu ne-am ascunde dupa degete? sau in nisip k un strut singuratik?! ascundem ceea ce suntem,poate pt k am gresit,si nu vrem sa se afle,sau iti e rusine cu tine!nu esti multumit! si d c?
Prefer un adevar,kre doare,dect o minciuna.....d c sa fac p cineva sa sufere?knd dk as fi mintit as suferii si eu! D c sa nu recunosc knd simt ceva? d c sa mint? d c knd gresesc sa fug? knd pot infrunta totul! cu totii.....avem secrete,sau mai bine spus lucruri apuse,ascunse intr-un colt,p kre vrem sa le uitam! dar te rascolesc si ies la suprafata!
Ultima minciuna p kre am spus-o............hm....a fost km prin iunie,ceva nevinovat,ceva d kre nu eram mandru,dar era minciuna! nu era ceva grav,kiar ceva comik,ceva personal,un mik mare secret! nu conta.....am mintit....poate k sa imi pastrez intimtatea! nu era ceva de suferit....! dar,nu conta! tot minciuna! ulterior am recunoscut! intr-o relatie...sinceritatea primeaza!
Pot spune.....k am fost mintit!Si kiar luat de fraier......krd! Poate am eu suvite blonde,dar prost nu-s!si stiu asta! Dar am refuzat sa vad adevarul desi il stiam,am amanat un final inevitabil!
Sunt sincer....si spun exact ce simt,nu vreau sa fac persoane sa sufere,nu vreau sa mint! Shi kiar nu vad scopul!mi-am pierdut inocenta......dar nu si.....onestitatea! Kiar si acest catel,in inocenta lui e foarte sincer,are nevoie d dragoste,de o mangaiere,d o pupare,si vine ushor la mine,isi pune botul p mine,si da cu capul spre mana! nu ii rezisti,nu ai cum...dk il vezi!e noul meu prieten,si e sincer! Si k el,eu sa fiu sincer,nu imi e delok bine uneori,si simt cum am nevoie de dragoste,de pupari,de imbratisari,de cineva kre sa fie acolo langa mine,si sa-mi arate asta!desi stiu k eu am respins.....asta,dar o vreau! sunt sincer k nu stiu ce vreau uneori! k poate ma contrazik singur cu unele lucruri,dar sunt stari de moment! si acum sunt sincer...knd spun k m-a luat somnul si abia mai scriu! Kta lume e sincera...cu ce scriu eu?! dilema de ora 1 fix! n buna!!

1 comentarii:

Leire spunea...

now its 7,17 of the morning and i'm so tired.
Im going to high school :(
well, you have a nice day
kisses a lot