luni, 3 noiembrie 2008

Versuri potrivite....

Un beat un pik mai rock,mai alternativ,o ambiatza perfecta intre muzica si versuri! Cuvinte rasunatoare, cu mesaj de efect! pentru mine,sunt atat de clare! Acum.....poate acum ceva timp,refuzam sa le vad,sa le cred!
Exprima......un pik de ura,dragoste si dor! Orgoliu, stres si sufocare! O relatie intr-un cuvant! Sunt momente intr-o relatie....k si in articolul trecut,in kre vrei sa fii singur! sa stai in linistea ta,sa-ti bei cafeaua,sau o bere,in fata televizorului,sau cu o revista in mana,sau doar sa te uiti la un serial! poate o baie fierbinte!
O relatie mereu evolueaza!in bine sau rau...de noi depinde! La inceput, totul e roz,intalniri, plimbari,stat de vorba pana la 5 dimineata,si nu stii cum zboara timpul,saruturi multe,imbratisari, sentimente noi,dorinta de a sta mereu cu persoana de langa, dar e doar inceputul! Cu timpul te saturi.....si nu e vb de plictiseala,ci te saturi sa vezi aceeasi fata zi de zi,knd nu ai chef poate! Vrei un pik de libertate!Dar aici.....apare ceva ciudat! desi nu e normal sa stai zi d zi cu cineva,24 din 24, u vrei la inceput! Si knd treci brusc la .....vreau sa stau singur,singura! Cel de langa isi pune intrebari,cum asa deodata.....si poate refuza sa vada, inkotro se indreapta! Recunosc am facut-o si eu! Tinzi spre o dependenta....de persoana de langa! cu timpul devine normal sa faceti totul impreuna! dar e nevoie de o pauza!
Apare plictiseala,monotonia,si obisnuita! O stare de complacere...la kre te supui fara sa faci nimik! shi nimikul acela nu duce la altceva....dkt la un final inevitabil! in kre ambele parti au de suferit!
Lasam de la noi....acceptam lucruri,doar de dragul de a fi bine,dar sincer,just ar fi sa ripostam! De ce sa facem mereu cum vrea partenerul,partenera,knd poti sa faci si ce vrei u! Nu se merita...sincer,patit sunt,sa lasi atat demult inkt sa nu-ti mai pese de u,ci doar sa preferi linistea de a fi bine! Uneori,sau bine,mai tot timpul am facut asta,si asta poate pentru k am fost prea bun,sau prea prost,dar knd tii la cineva,esti km orb! deci mai bine spus prost:)) sa spun k regret? nu are rost....mi-am facut singur un bine! am aflat astfel ce persoane aveam langa mine! Acum totul e mult mai limpede! Si kiar placut!
Am tras linie.....si ma vad in trecut.....si sincer nu stiu,acum spun k nu ash face-o,poate o sa o fac,dar....un pik mai....orgolios,ceea ce nu aveam pana nu de curand!orgoliu! acum imi pasa de mine f mult,de cum ma simt,si ce fac! dk o sa merite....cineva....o sa fiu tot eu,ala vechiul,cu retusurile de rigoare!dar....'
Fetele.....in general vb...dk esti prea bun,nu e bine,dk esti prea al dracu...le faci sa sufere,deci..iar nu e bine! greu de multumit sunt! Dar ele te multumesc oare pe u? dupa o faza de genu,mai scapi o vorba de dulce printre dintzi,asa inkt sa nu auda.....dar kiar iti vine sa-i spui pa,si mai lasa-ma naibii in pace,tu cu talentele tale! dar nu o faci,pentru k iti aduci repede aminte ce simti! si iar treci cu vederea......
O cale de mijlok,sa stii knd sa fii bun,dar si knd sa pui piciorul in prag si sa faci p durul! sa nu iti pese,sa nu arati! Cu okzia asta....tu...kstigi...iar ele...simt ceva de genu:
Go away
Give me a chance to miss you
Say goodbye
It'll make me want to kiss you
I love you so
Much more when you're not here

I don't wanna wake up with another
But I don't wanna always wake up with you either
No you can't hop into my shower
All I ask for is one ***kin' hour
You taste so sweet
But I can't eat the same thing every day
Cuttin off the phone
Leave me the ***k alone
Tomorrow I'll be beggin' you to come home

Sunt asa de reale versurile.........park ma vad p mine in rolul de fraier! Ma cam denigrez un pik,dar kiar am dreptate,knd spun k am gresit facand asa! Mereu am recunoscut,knd am gresit, mereu am lasat de la mine,knd nu am gresit! Nu exista o congruenta intrece cele 2!
Un joc ce nu ne da pace,un jok p kre uneori il facem cu okii inchisi,sau preferam sa-i inchidem,pentru a nu pierde ceva drag!

2 comentarii:

Leyre spunea...

heeeyy!! me tienes abandonada.
how are you?
i'm fine because i don't go to high school today cause my teachers have " party ".
sorry about my english
tell me something :)
xoxoxo

Leyre spunea...

ohh! I want a dog
I had a but died and I remember a lot.
I want to go to university like you :(
my email is mely_moly2@hotmail.com
i like talking with you :)
you're crazy :D
xxx