duminică, 2 noiembrie 2008

weird thigs..

Un serial ratacit intr-un laptop aglomerat! Un episod dintr-un sir lung de multe altele! Unul mai special dekt celalat! Fiecare te invata ceva,asta dk vrei sa vezi! Un mesaj…..ceva subtil in esenta! O insiruire de imagini,secunda dupa secunda, oameni si caractere, sentimente si fapte! Totul facut pentru a te captiva,pentru a-ti arata o alta lume,d a iesi din realitatea cruda si a intra intr-una simpatik,din kre sa nu-ti mai vina sa iesi! E ca un drog….abia astepti saptamana urmatoare pentru a privii continuarea! Pentru a intra iar in acea lume in kre nimeni nu iti face rau! Dar nu traim prin seriale!ci doar ne rasfatam cu ele!
O fraza….sau mai bine spus un cuvant kre mi-a atras atentia fara sa vreau,desi vorbeam si la telefon in acelasi timp,gandul tot la serial se pierdea!
Soulmate….scuze k vb in engleza,dar imi suna mai bine! Park e mai aproape de realitatea noastra! Shi ce inseamna…pentru tine,pentru noi acest cuvant! Oare avem asa ceva in lumea larga si plina de feluri si feluri de oameni? Stim…k avem nevoie de cineva,ca in 2 totul e mai frumos,dar oare exista un suflet pereche? Normal…dk o luam logic, el ar trebui sa fie in persoana cu care ne casatorim,dar atunci d ce multe cupluri se despart dupa casatorie? Oare sa fie o alegere gresita?!
Iar gandesc prea mult nu? Si kut o expliktie prea detaliata si nu accept lucrurile cum sunt! Probabil ma defineste! Sau nu vreau sa accept eu simplul,si vreau sa ma complic! Sau kiar vreau adevarul!
Ma uit pe strada,pe poze prin hi5,sunt persoane care se potrivesc perfect! Sunt facuti unul pentru celalalt,dar sunt simple vorbe! Desi nu e usor sa te intelegi cu cineva zilnik,e un sacrificiu pe care ni-l asumam! Ne completam reciproc,ne ajutam, ne simtim bine….cam tot ce implica o relatie! Stim….am mai vb! Nu conteaza asta acum!
Eu oare am un suflet pereche? Si pot spune sincer,k odata am avut impresia k l-am gasit! Ii multumesc pentru zilele frumoase avute impreuna! M-au invatat atat de mult! Dar m-au si facut indiferentul de azi,si persoana de acra?! Oricum ai lua-o nu e bine! Mereu!
Dar daca sufletul meu pereche e atat de aproape inkt eu sunt prea orb sa-l observ! Daca a trecut pe langa mine si eu am fost prea indiferent? Dk nu l-am zarit! Ce ma fac? E intrebarea pe care mi-am pus-o imediat dupa terminarea serialului…….ups! m-am emotionat! Sau am simtit iar nevoia de cineva langa,desi stiu sigur k va disparea imediat dupa ce termin acest articol! Pt k asa am ajuns sa fiu! Sau………..poate nu l-am zarit….nu a fost persoana kre ma astept eu sa merite! Sau poate am prea multe asteptari de la oameni?! Moa…prea multe intrebari…si atat de putine raspunsuri! NU STIU! Si pentru moment nu conteaza! Dar e suficien doar sa o observ eu!? Nu trebuie sa fie reciprok,din moment ce e suflet pereche! Sa fie ceva…bling bling! Tind spre o dragoste pura,sau una din filme? Nu………doar pt cineva care sa merite! Si dk kiar esti acolo…undeva,in aceasta lume,aproape,sau kiar la departare,si eu nu vad, da-mi un sut in fund,sau o palma,poate ma trezesc! Uneori ai nevoie de un pik ajutor pentru a vedea tot ce e in jur! Acum stiti ce vad? In afara de laptopul din brate…..dulapul,si imi formez o imagine cu ce o sa ma imbrac deseara,am si eu problemele mele !hei am descoperit o fata zambitoare la editorul de texte! Nu stiam d astaJ Poate later in acea aglomeratie, cu acea muzik curgand prin vene, voi trece pe langa persoana kre-mi e destinata, sau………cine stie! Iar eu nu o voi observa! Bine,nu imi las okelarii acasa:D sa fiu sigur;) o seara kt mai placuta alaturi de cei dragi! Si dk ai p cineva langa u,si simti k ea e the one! Spune-i! nu ezita! Fiecare minut petrecut…..e special!

3 comentarii:

Maria spunea...

"singuratatea pleak,doar dk o lashi sa plece,dk incepi s refuzi tot,si sa nu-ti mai plak nimik,ce te faci?" -- asa cum bine ai remarcat, totul tine doar de tine si de ce vrei. Vrei sa fii singur, esti singur, vrei sa fii pretentios, ramai singur, vrei sa refuzi, la fel. E amazing ce poate face creierasul nostru... poti vedea si urata uratelor si proasta proastelor frumoasa si desteapta daca asta iti autosugestionezi ;) acum vorbind serios: esti singur atata timp cat te lasi sa fii singur. eu zic ca sunt oameni out there care merita o sansa. cunosti pe cineva, nu ii pune o eticheta, ca e prea asa sau prea altfel, ca are aia si nu are ailalta. descopera persoana respectiva. asa cum ai zis, a fi prea orb si prea pretentios poate insemna sa ratezi marea iubire ;)

rux!r spunea...

cmf andu?sa stii k maria are mare dreptate...t cunoste bine sau cel putin asa se pare(nu ma puteam abtine sa nu dau comm :d) take care! zbye! >:d<

Maria spunea...

@rux!r - LOL - nu il cunosc deloc, am dat un comment unui comment doar.