miercuri, 31 decembrie 2008

2008...


Ultima zi dintr-un an mohorat dar si cu amintiri fericite! Imi vin multe ganduri si idei in minte,si nu stiu cum sa le atrag mai repede in cuvinte,alearga k p o banda de fitness,neobosite,pkt k p mine ma molesesc!

Sa scriu despre ce a fost,nu are rost,despre suferinta si lacrimi, despre zambete si fericire, despre amintirile adanc intiparite,despre oameni,despre mine?! nu.....Scriu despre scris! Acest an mi-a adus lucrul kre m-a calmat si kre m-a ajutat sa ma inteleg mai bine! Recitindu-ma am invatat multe,m-am cunoscut mai bine,am facut diferenta intre bine si rau,intre oameni,realitate si vise,sperante si dorinte! De ce scriu?! Iar am auzit aceasta intrebare! In primul rand pentru mine,apoi pt voi......voi,oamenii kre ma cititi zilnik,sau saptamanal,okzional,un fel de abonament de ziar,dar gratis sunt! Va multumesc! mai ales pt incurajari! Azi am ramas profund mirat,citind un mesaj lung,de la o persoana,straina dk spun,nu se supara,de departe,dintr-un lok uitat de lume,si m-am bucurat sa vad,cum articolele ajung unde trebuie,mesajele zboara si dau speranta,sau duk la lacrimi p fetze posomorate!! Ii multumesc!

Totul a inceput intr-un jok copilaresc,au urmat sentimente,apoi dezamgiri si lacrimi,durere si zambete, fericire si admiratie,shi nu...nu e vorba de o relatie,ci de scris! de mikul meu talent cu greu descoperit,nu stiu cum sa-l ghidez,dar stiu sa-l dezvalui! Iar acum....in prag de 2008 a devenit ceva serios! Shi kiar important pentru mine! Poate si pt voi.....

Ceasul ticaie in coltzul din dreapta,au mai ramas 23 de ore din 2008,ushor vor trece,scurgandu-se in necunoscut,iar pentru noi,va fi ink o zi din circuitul vietii,una ku artificii si sampanie! Cu zapada shi frig,cu lipsa de somn si distractie! Imi aduk aminte revelionul trecut....shi rpde vreau sa-l uit! Mi-a lasat un gust amar.....p kre ink il simt in varful limbii! Am invatat sa ma ridik din nimik,sa o iau de la 0,incet si sigur,cu rabdare si speranta,cu durere si suferinta,cu zambet pierdut in realitate cruda,dar cu privirea in fatza,sa ripostez si sa-mi vreau binele,in final doar de mine depinde cum aleg sa-mi traiesc viata! Dk incep o zi cu zambetul p buze,sau doar cu amaraciune in suflet! Shi toate cele ma vor ajuta,in calatoria numita viata! Sa razbat si sa-mi croiesc drumul asha cum stiu,cu greseli sau nu, cu pesimism si optimism,cu tot ce imi aduce realitatea in fatza! Poate nu.....voi actiona cu rationalism,ci doar cu inima,sau poate voi greshi,dar nu conteaza,e viata mea! Ma uimesc shi p mine uneori de ce sunt in stare,si de kte pot suporta! Si ma bucur k fac fata! Shi voi face mereu!

In prag de noul an.....datina spune sa-ti pui o dorinta,sa ti se implineasca in noul an! Anul trecut am pus-o pt altcineva,acum 2 ani la fel,acum 3 ani la fel...........dar stop! Acum totul e diferit! Sper in 2009,da,ceva ce nu aveam....speranta! shi ma gandesc la ceva...la acea dorinta! Dar nu se spune! O pastrez pt mine,iar la 12 noaptea,in frigul de afara,in artificile ce inveselesc cerul plin de nori albi de zapada,eu imi voi spune in gand! Pare o copilarie...dar cu totii o facem! Abia astept sa-mi cladesc un 2009 solid si sigur,zambind cu capul sus,cu pesimismul p 0,si cu liniste in suflet !Aveam nevoie sa ma impak cu mine,shi tokmai ce am facut-o!

Shi ink ceva......poate scriu trist,sau nu,am momente, shi uneori suna k nu ash avea nimik,nu nu e asa! Am!!!! Sanatate si ma bucur de ea in fiekre zi! O familie zapacita si denaturata! Dar e a mea! Cu bune si rele! Niste prieteni kretini si speriati de necunoscutul numit viata,dar sunt si ei ai mei! Si ma am p mine! Eu Andu....asha cum sunt eu,nu-s perfect si nici nu-mi doresc,am chichitele mele,nebuniile si stupiditatile, vocea ragushita uneori de la gatul nesimtit ce nu-mi da pace la rece,nasul in vant, privirea pierduta uneori in zare, okii caprui si verzi , o pofta nebuna de mankre si de viatza!

La multi ani 2009!!!!!!!!!!


1 comentarii:

Chriss spunea...

"Azi am ramas profund mirat,citind un mesaj lung,de la o persoana,straina dk spun,nu se supara,de departe,dintr-un lok uitat de lume,si m-am bucurat sa vad,cum articolele ajung unde trebuie,mesajele zboara si dau speranta,sau duk la lacrimi p fetze posomorate!! Ii multumesc!"

Nu ma supar, sunt o straina pt tine... Dar tu, prin scrisul tau, ai devenit un prieten pt mine si iti multumesc din nou k existi si k ma faci sa oftez, sa sper, sa plang, sa zambesc... pt k oricare ar fi... sunt trairi... inseamna k traiesc :)
LA MULTI ANI, Andu! >:D<