miercuri, 17 decembrie 2008

Adio...suvitze!

:((
Ink d cv timp...simteam nevoia sa ma tund....sa scap de papadie,dar nici chiar asha! Mi-am facut curaj....sa ies din ksa,p frigul patrunzator,dotat cu fular shi fes...k e iarna nu?! Stiam eu ink de mik o frizerie pierduta p o strada pustie,cu craciunitze,km asha era in fiekre Craciun,toate frizeritele...aveau un fes roshu de elf,d acolo shi numele...miros de fum,de lemne arse, gerul il simteam p obrajii rumeni,zgribulit...miskm pashii agale! Acea strada pustie era plina de magazine,de vile...de un mik market d krtier....si cladirea craciunitelor era neschimbata,la lokul ei.....doar k....lipseau craciunitele! s-au ascuns! Nu au demisionat.....
O doamna ma invita frumos sa iau lok,ma strange de gat...park ar fi un mik criminal in serie,si ma intreaba c doresc?! Nu stiu dk am vorbit ambiguu....dar rezultatul....a fost un dezastru! Eu zik nu scurt....sa-mi ramana shi suvite,iar ea....exact p dos! What a fuck!!! Knd am zarit cu vederea mea slaba....kt d scurt....eram intr-o parte...am gandit stop,dar ce fac?raman asha....e prea tarziu! Am lasat-o sa-si faca de kp...ma intreaba esti multumit? Iar eu eram k fatza aia roshie si plina de nervi,de p messenger! Din respect...dar a 2 oara nu-i mai calc usha....ce-i drept mi-a fost prea lene sa ma duk pana in orash,la frizerita mea,deci tot singur mi-am facut-o nu?,am spus k imi place,am mintit,dar m-am gandit sa nu fiu prea nesimtit! Sa zik nu! deshi in minte i-am umplut frigiderul de Craciun!
Iar acum stau in fatza calculatorului.....si nu ma recunosc!hey.....unde sunt suvitele? Tzepii? Ma vad p mine acum vreo....7 ani,km p atunci aveam un look de genul! par un copil....cik dur...nu-s! Mai bine ma inrolez in armata....ash fi....in pas cu moda lor!
Nu inteleg....shi nu e prima oara...knd o simt....p pielea mea,cum...unii oameni nu realizeaza ce le spui,in special frizerii! E kiar atat de greu sa iti faci jobul bine? Stiu k vii cu o tona de problema de acs,dar kiar nu potzi sa faci ceea ce iti place?adik u ai ales asta....D c sa nu-ti pastrezi clientii? Sa-ti dea si a 2 oara sarut mana p strada,sa-ti lase o mik atentie p masa...knd e multumit...si tot asha? Unde mai e farmecul?
D aia shi kut sa vad ce-mi place sa fac.....sa fiu multumit mereu de mine,si sa nu merg cu stres la munk,sa fac totul bine,asa cum imi place! Dk eu sunt multumit...si restul vor fi!
Iar acum eu raman....cu freza mea de copil kretin....bine k e iarna,fesul si sapk;)ma salveaza!

3 comentarii:

Ana spunea...

chiar imi pare rau ca te-a tuns aiurea...dar si tu ai avut partea ta de vina...daca stiai k ai pe cineva care te face asa cum iti place...dc ai schimbat frizeria?!

Ana spunea...

mereu am ajutat pe cei din jurul meu...am renuntat la mine pentru binele lor..am facut compromisuri pentru ei...si nu sunt genul de persoana care sa faca compromisuri..si pe toti i-am iubit enorm...si ce se intampla..m-am gandit intr-o zi sa ii pun la incercare..si nu i-am mai cautat...ghici cati au fost cei care m-au cautat...1...si acel prieten era nou..il cunosteam de juma de an...si a fost singurul care m-a intrebat daca e ceva cu mine...daca ma simt bine..at am inteles ce se intampla in jurul meu...numai daca imi dau eu interesul lumea are nevoie de mine...si ma cauta..daca nu...nu ma cauta mai nimeni...le-am facut o mica gluma tuturor..ma rog am jukat un pik teatru..k sa aflu ce se intampla cu ei..un scenariu ...poate o sa ti-l povestesc...dar eventual pe mail sau asa...nu de alta dar poate citeste cineva din cunoscutii mei..si at vezi tu :))...categorik e ca puteam sa mor linistita..k niki la naiba nu le pasa...(ma rog aproape)

Raisa spunea...

nu`i stressssss....arati a macho man now...k`mon...smile :) [si ridica surprinzator o spranceana]