joi, 25 decembrie 2008

Ajun intre prieteni...

Bradul trist si suparat statea intr-un coltz,camera rece si sumbra il afecta! Km gol in seara de Ajun....oare kiar m-au uitat? Am cadouri...dar nu si globuri,instalatie si beteala?! Ce au cu mine!C neprietenosi sunt...
Dar nu....nu am uitat de el,abia asteptam sa-l fac sa zambeasca! Am avut shi ajutor....vin p saturare,veselie fum cu aroma de mar...si prieteni langa! Casa a prins viatza,zgomote infundate,muzik si rasete...o culoare de sarbatoare magik! Craciunul e aproape...gata shi cu postul,asta pt cine a tinut....Tik tak ora 12....la multi ani! Urari peste urari,mesaje de craciun umpleau casuta de mesagerie,kre mai de kre mai pompos,toate exprimand acelashi lucru,dar fara un pik de originalitate,select all list,mass......ceva de genul! Un simplu Craciun fericit....inseamna mai mult,dekt un mesaj plagiat de printr-o carte sau dintr-un reply! Gestul conteaza! Sunt persoane kre s-au gandit la mine,si nici nu ma asteptam! Nu am avut asteptari de la nimeni.....eram kiar resemnat! Eu vroiam sa petrec Craciunul in familie,intre prieteni...si cu cadouriel de la mosh,kre ink zak sub aroma verde a pomului viu colorat!
O ieshire printre prieteni,un restaurant cu review-uri negative din partea mea,dar singurul deschis,ne subordonam! Glume si zambete....simtit bine si mankre,fum si bautura,ameteala si nu a mea ,amuzanta! Un geam cu merry christmass inscriptionat,o convorbire prin litere pe geam,si unde verde de la semafor....
Shi hop...m-am trezit in dimineata de Craciun!

1 comentarii:

rux!r spunea...

Craciun fericit mai!!!! sa ai parte d tot c iti doresti in nouullllll an :D nu mai citesem d mult blogu tau...vad k ai avut activitate nu gluma!!!! baftaaaa!!!!ai grija d tine si toate cele bune!!!!