sâmbătă, 20 decembrie 2008

Alb.....gol!

O coala.....simpla si shifonata,nicio urma de creion,pix sau cerneala....e doar goala!Alba! O am in fatza,o privesc...imi fac curaj cu un creion sa-ncep ceva nou,dar ma km kinui,nu vin ideile de la sine,mi-a inghetat si creierul,in ton cu vremea de afara,park m-am blokt si doar o privesc,kut un punkt,un defect,ceva sa-mi stearga lipsa de inspiratie! Prefer acele zile...knd totul e ushor si curge lin p albul pur....si lasa o urma,apoi alta,o litera,doua,cuvintele se nasc,cresc in propozitii,se dezvolta in fraze lungi si stufoase,iar in final mor la punct!

Apoi ridik privirea un pik mai sus....monitorul laptopului e shi el alb,urme de praf se disting,le las acolo,nu ma deranjeaza....apoi un simplu click si totul prinde viatza!Culori vesele,jukushe si plimbatoare nasc din albul gol! D ar fi totul asha simplu...un click si gata! Dar nu.....

Kut prin kmera....ma pierd in geam,lumina isi face lok printre jaluzelele culmea shi ele tot albe,shi totul e in van! Shi cum lucrurile bune sunt in fatza okilor si nu vrem sa le vedem,kutam mereu altceva....dar de data am reushit sa simt acel lucru bun! era albul gol! Plicurile,hainele,lumina,mashinile,perna,geamurile,ciocolata,sprite-ul,sacosile,paturik,fesul si fularul, smantana, laptele,untul,branza, crinii, versurile....si pana shi puritatea copiilor! Dar....gol e doar in sufletul meu....

2 comentarii:

FloRiNa spunea...

Da...intotdeauna albul e o suprafata fara continut si cand spun asta ma refer la un peisaj frumos de iarna. Totul e atat de frumos...dar asa de gol,de...fara continut. Cred ca e ca o singuratate apasatoare...frumos mod de a exprima goliciunea albului ;)

Ana spunea...

fiecare din noi primeste la nastere, un numaar de pagini...limitate...toate sunt albe, iar datoria ta e sa umpli acele pagini cu amintiri, rasete, momente de tristete..istorie.

Fiecare zi e o noua pagina, o noua sansa sa incepi de la 0...suntem cu totii artisti, iar paginea alba e acolo..ne astepata sa o umplem cu povesti, oameni, idei, si cateodata cu nimik...