luni, 8 decembrie 2008

Broken...dreams!

Candva......visam! Acum nu o mai fac! Vad doar durere si suferinta in jur....si asta ma blocheaza! Knd dau de liniste ceva lipseste.....knd nu e liniste apar nervi si dureri de kp! Nu e bine oricum....!!!Shi ce sa fac?!
Am zis k indiferenta ma ajuta....dar ma distruge incet si sigur...ma schimba intr-un om ursuz si fara zambet,iar knd imi pasa.....la fel!Nu pot sa-i impak p toti,m-am saturat! P mine cine ma impak? Scurt raspunsul....nimeni! Crud nu? Mereu totul se sparge de mine....eu ies in fatza vinovat,cu capul sus....si plin de durere! Stii cum un dig e lovit de valuri atat amar de vreme? Incet si sigur...deshi repet.....marea intinsa il roade....corodeaza.....frimitura cu frimitura....praf cu praf,luat de vant, si purtat prin lume....depunandu-se....si formand alte roci,sau provoknd un stranut! Shi eu.....sunt lovit din multe parti,si rezist....rezist.....si doare al naibii de tare! Si p nimeni nu intereseaza cum ma simt eu! Ci doar de ei! Si voi rezista mereu....pt mine! Sa am grija de mine! Knd kredeam in sfarsit.....k totul a intrat in normal...iar zbang boom buff.....Andu....klkt in picioare de oameni de nimik......fara caracter ash spune....si asta pe la spate! Curios dk ar avea....curaj...sa-mi spuna in fatza.......shi nu o fac! D c? nu au dreptate! Multi aud..putini pricep....si mai multi judek! Dar krd! Si krd prostii.....si mai ales knd vezi k-s apropiati! Shi dk ii intrebi....talk melc.....un dezgust....total! Imi e sila de ei......de toti!
Shi de data asta a pus kpk.........ridik iar capul,deshi doare ingrozitor....nici ketonalul nu-l rezolva...si SPUN: Vorbitzi fratilor k nu-mi mai pasa....roata e rotunda.....si dupa cum mi s-a demonstrat,mereu se intoarce! Si loveste de 2 ori mai tare! Nu o spun cu rautate...si nici din razbunare! Dar mkr dk aveau dreptate! Dar NU! So mi se rupe de azi incolo......d toti si toate! Las bunatatea de o parte.....si apelez la tertipuri......iar in final mie sa-mi fie bine! Egoism? NU! Ci doar.....piktura aceasta a umplut paharul....
K sa-mi fie mie bine...de azi incolo......voi klk in picioare tot ce nu ma respecta,indiferent de persoana! Era si cazut sa fac asta.....mi-a ajus! nu-s prostul nimanui! Si vreau sa fac multe....pt mine! Sa aduk un zambet....in coltzul gurii mele! Nesimtit?Crud?Acru? poate ....se vor gasii toate...sau nu! Transez totul in 2 categorii.....de voi depinde unde va situati! No more nice guy...
welcome new Andu!
Iar pt cei kre dau din gura....citez un pik: "Gura mik!"

0 comentarii: