sâmbătă, 27 decembrie 2008

Bye bye Moshule...

Km tarziu pentru scris,dar somnul fuge de mine,cum fug eu de spanac! Ideile curg,dar niciuna nu e speciala,nu are scanteia de a inflori din nimik,ci doar joak poker p mize mici! Shi Craciunul a trecut....fara zapada alba,fara farmecul mult asteptat,dar sunt multumit! Kteva zile de sarbatoare aduknd alaturi persoanele dragi! Poate asteptam prea mult...sau vroiam altceva,dar a fost potrivit! Kdouri,brad mankre...si vin de casa! Famile si prieteni! Km aici se rezuma sarbatorile,Moshul e un brand in exploatare continua...
Am primit si am oferit...cu bucurie in suflet am uitat de starile de tristete,am mers mai departe,si am zambit! Am fost eu....un pik schimbat oricum! Dar am o viata in fatza si multe multe lucruri de realizat! Shi toate doar pt mine....
Ii multumesc Moshului pt tot....

0 comentarii: