duminică, 7 decembrie 2008

Casa plina...iar!

Dupa mult timp....e placut sa vezi ksa plina iar! De oameni ce calcau odata pragul zilnik sau saptamanal! Fetze cunoscute,printre kre am crescut si m-am format! Imi era sincer dor.....uneori ksa se pustie,plina de amaraciune, si de liniste! Dar azi e altfel! Zgomot, agitatie, mese intinse,pahare zdranganind,zambete...si kiar si tristete! Trist motivul pt kre s-au strans ...aici,acum! shi nu conteaza! E totusi placut!
Amintiri imi revin in minte...d vremea aceea din copilarie....knd nu aveam nicio grija,si ma jukm printre picioarele oamenilor mari,si stateam pana tarziu sa-i ascult,si gandeam..eu ce o sa fac knd ajung k ei?!
Printre randuri....totusi imi e dor de altceva....sau mai bine zis de altcineva! Un mesaj tarziu....primit de departe,spunea...."imi e dor tare de mami", dap si mie imi e dor! Cu ea totul era altfel....mult mai ushor si mai bine!
Ma duk sa respir un aer de casa plina,deshi stiu k se consuma repede!

1 comentarii:

Anonim spunea...

si mie mi-e dor de mami a ta..de privirea ei,de zambetul ei,de bucuria ce-o arata tuturor,de optimismul cu care mergea mai departe,de dragostea cu care va inconjura si cu care vorbea de voi..de Ea.