duminică, 14 decembrie 2008

Ciocolata....



Dk am scris despre o grefa shi o amarata papadie....pot scrie si despre ceva ce-mi indulceste viatza zilnik! C sa fie oare? CIOCOLATAAAAAAAAAAA!!!! Ciocolata este un un produs alimentar obţinut dintr-un amestec de cacao, zahăr, uneori lapte şi unele arome specifice.

Ink de mik...am dat de gustul ei,am descoperit-o k orice copil de varsta mea,si m-am indragostit p lok ash spune! Kiar incerc sa-mi aduk aminte,knd am luat contact cu ea pt prima oara,si nu reusesc! 2 long....si nu conteaza....ci imi place la fel de mult k-n prima zi! Ea nu te supara,nu iti face zile amare,nu te enerveaza,doar atunci knd uiti de ea si se topeste in buzunar,iti tine companie oriknd,kiar dk esti trist sau vesel,dk esti singur sau nu,ea iti aduce mereu in zambet,atunci knd iti rasfetzi guritza cu aroma ei!

De curand....intr-o revista,ziar nu mai stiu exact.....un articol....reda: ciocolata te face fericit! O kestie demonstrata la nu stiu ce institut din Londra de oamenii de stiinta! Shi aia alta treaba nu au.....stiam cu totii.....asta? Ia spune u....d kte ori ai fost trist nu manki ciocolata? Nu te razbunai p cutia de inghetata ....asha k in filme...k doar de acolo invatam multe?! Sau.....knd nu ai pofta de nimik,si iei o bucata mik dintr-o ciocolata...apoi iar si iar...pana o devorezi p toata?

Acum am p birou.....arunkte ambalaje de la mici bomboame de ciocolata: mars...twix, bounty milky way, kinder outze mici, milk outze de sarbatori,si kiar o milka cu alune si un kinder bueno! Sa trek tot in inventar! Sunt dependent de ciocolata! Recunosc! E drogul meu:D Unul cu gust bun si dulce,c se topeste la contactul cu limba mea,si savurand incet si sigur,ajunge in stomak:D From there....bla bla! Shi nu-s singurul kre spune asta! Am renuntat la cola,dar nu si la ciocolata! I can't! Why? O ador prea mult!

D c oare copiii knd sunt mici prefera ciocolata si nu napolitanele? Bomboanele de ciocolata si nu de menta? Inghetata de cioc si nu de vanilie?

Un toblerone...cu bucati de caramel in el....dulce dar nu prea......un kider cu napolitana si cu ciocolata in interior....ups....i remember something,mai am o cutie cu bomboane ascunsa undeva:D repede repede.....back! Mmmmmm ce bun e! Nu-i asa k acum iti e pofta de ciocolata? shi dupa ce citesti o sa-ti ineci amarul cu un desert? Oare din ce?

Din CIOCOLATA!

2 comentarii:

sorana spunea...

Frumos scris dar nu gasesc similtudini cu textul meu! Eu vorbeam de femeia perfecta tu de strea perfecta. Si apropos si mie imi place sa ling ciocolata, insa prietenul meu chiar o iubeste pe Maricica. Ea e destul de pufoasa si grasa nu serveste ciocolata....

Maria spunea...

:))) exact ciocolata mancam si eu cand am inceput sa citesc acest post :)))