miercuri, 24 decembrie 2008

Craciun....Esprit....

Ador cumparaturile de Craciun.....terapia prin shopping chiar functioneaza in cazul meu! Portofelul ramane gol,nu conteaza,ianuarie se anuntza sumbru,dar decembrie e cu zambet! Mai bine spus sfarsit de decembrie.....
Pomul asteapta sa fie gatit,un ritual de Ajun,dar sub el deja stau cadourile.....nu mai exista farmecul din copilarie,knd deschideam okisorii in dimineata de craciun,in pijamalele ce miros a somn,si eram sub pom intr-o clipa,cu priviri curioase,zambete largi,si fericire! Acum totul difera...si eu raman cu dorul!
Un pik km aiurea...cu cadourile astea.....knd stii deja ce ai in punga,nu mai e mister,totul e programat! Oricum e funny,sa spun si de ce! Iarna asta se poarta cadouri ESPRIT!! Nu e mopht ci doar....e! nu conteaza! Cik voi astia a lu simion secretosi asha....va feriti unul de altul! Dar in final....totul e stiut! Roshul predomina sub bradul nefacut,multe multe sacosele,cutiute si culmea,p toate....e doar un nume! Nu-l dau k fac reclama! stiu deja am facut-o! Dar...
Shi de ce funny....eu merg si cumpar un cadou oprit de cineva,acel cineva imi ia cadou oprit de mine,shi tot asa functioneaza lantul! iar noi ne prefacem k nu stim! Iar acs facem schimb!
D c Craciunul are farmec,iar Pashtele nu?! D c e mai special?! Intrebarea ce-mi zguduie kreierii! Totul e altfel acum,nu si atunci! Iar in incheiere......cu un oft in gand,spun i miss those days, dar ma bucur de prezent! O merit!

0 comentarii: