sâmbătă, 20 decembrie 2008

Dimineatza cu....

Sunet de papagali si iz de varza murata.....



P canapeau veche shi coltzuroasa,tare si neprietenoasa,mi-am pus capul aseara chinuidu-ma sa-mi lipesc okii cu somnul dulce si linistitor! Degeaba.....fugea....de mine,kum matza fuge d catel! Deschide tv...shi dau de jay leno...shi prietenul meu adam sandler invitat special! Clar nu mai dorm!

Nu prea ma uit eu la tv....adik mai delok,dar aseara i-am gasit si farmecul!

O familie cu multzi copiii,multzi peste 5....o combinatie de alb si negru,monocromi,vreo 3 erau albi si restul cu parul afro si o culoare ciocolatie....in california stateau! Surpriza cioc cioc....who's there...Jay Leno.....gradinita de acs sarea in sus,puteau sa mai fure cateva clipe peste ora de culcare....! O propunere....ciudata....dar placuta in acelashi timp! Sa le aduk zapada in California..

Iupiiiiiiiiii.......un tun cu zapada falsa...shi o ksa plina de fulgi albi jucaushi..sanii,fulare,fesuri...bulgari la cutie artificiali.....un om de zapada...si o bucurie in privirile tuturor!chiar si a parintilor....o seara banala s-a transformat in something special!
Shi dimineatza a venit neprietenoasa...cu perna arunkta in papagalii zgomotoshi,cu buni,kre si-a luat de dimineata cateva cuvinte de dulce....cu varza ei cu tot,iar eu ink sunt somnoros!

0 comentarii: