joi, 11 decembrie 2008

Drowning....

Un ocean intins si plin de vietati......de necunoscut si de intunerik......acel ocean se aseamana cu pustiul din sufletul meu! In kre ma inec incet si sigur,p zi ce trece,deshi lupt,si zambesc, eu ma pierd,sau mai bine spus imi pierd inima,in adancul intunericului!
Am schimbat ceva in mine....s-au mai bine s-au schimbat de la sine,un scut impenetrabil ce e lovit din multe parti,dar nu se sparge in bucati! L-as arunk...dar nu pot! Nu vrea....se tine scai de mine!
Shi kut ceva sa-l strapunga......iar pana acum e in van! Kiar dk se arunk cu bolovani in mine, cu caramizi.....el ma apara,ma face indiferent......dar poate prea mult?! Solutii? stiti?
Aceasta indiferenta ma face mai pretentios....nu cu nasul p sus,dar vreau prea multe de la persoanele din jur,sau mai bine spus,de la mine.....!Stiu k pot! D c sa nu o fac? Ma retine ceva....
acel eu kre se zbate sa caute o raza d soare,kre vede k ink exista ceva bun p lumea asta,si nu doar probele,griji si realitati crude!
Acel eu imi era benefic......noul eu.....duce la o acutizare,si la o nepasare in legatura cu restul,ma face sa ma pun p primul plan,sa profit de fiekre sansa oferita,si sa calc in picioare tot ce-mi sta in kle! Cheia succesului o fi asta? In subconstient imi dau seama k da!Dar refuz sa o pun in practik! Deshi clar....mi-ar fi bine?! Dureros de adevarat?
Uneori ajungem la o criza de genul...kre ne pune p ganduri....si stam asha,si ne trek idei,fapte, amintiri....pana knd vdm...ce nu e bine! Knd facem diferenta intre greseli! si tragem linie! Atunci dai un cap de perete,poate te trezesti,dar nu o faci...pana knd te mai lovesti o data! Iar a 3 oara...suflii si in iaurt! Pana knd? Pana ce intervine a 4 -oara....shi tot asha! Mereu suntem pusi la incercari,urcusuri,coborasuri, depinde kt de sifonati iesim din astea! Eu am ieshit shifonat rau...dar pt asta exista fierul de calcat?! Sa te indrepte...! Mai bine spus...pt asta ai kp...sa judeci! deshi uneori inima....iti dicteaza....altceva! Shi tot de ea asculti.....deshi sfat:D mai bine faci ce gandesti! t duce spre bine...si nu la vb a simtii.....kre t pune p marginea unei prapastii lungi si fara fund! Acolo in adankuri exista un rau.....ce te poarta p apele lui rasfirate....pana in acel ocean intins!
Shi revii la situatia initiala......shi realizezi k dintre toti....u trebuie sa fii p primul lok! Shi dk t sacrifici pt altii o iei in guritza...:D Atat de rau....inkt uiti de tine!
Poate voi fi condamnat de noua atitutidine,sau poate imi va fi atat d bine,inkt voi fi multumit, dar.......nu potzi lasa persoanele ce au si ele un interes ascuns sau nu,sa-si bata jok de u!

0 comentarii: