luni, 29 decembrie 2008

Emotie stranie....

Prin fulgi si frig,intr-un contrast de alb cu negru,de nori cenusii si copaci goi,intr-o imagine sumbra de iarna,arunknd un pas in fatza,apoi altul,plekt spre destinatii cunoscute dar indepartate! Un roshu prinde culoare in obraji,o respiratie grea si rece ma oboseste, privirea imi e incetzoshata,si continui lungul drum....nu ma opresc,nu-mi sterg lacrimile ce-mi curg p fatza de la frig,ce se transfora in mici cristale reci si sarate,contactul vantului cu obrajii ma doboara!
Zapada alba din jur shi alunecoasa imi intipareste adank in minte imagini din trecut,copilashi arunkd cu bulgari negrii de pamant shi inghetati,saniile jukushe scrasnind p trotuarul mozolit, pocnitori prevestind noul an si plin de sperante,oameni zgribuluti si posaci,mashini zgomotoase si molatice gonind spre malluri luminoase,agitatia de iarna,aceste imagini...alearga neobosite in mintea mea degerata!
Drumul anevoios devine rigid si stramt,picioarele incep a amortii,si profund calc p pamantul rece! D c o fac prin conditii neprielnice! Pt k vreau! pt k pot! Pt a-mi demonstra k pot indura multe,k deshi e greu,continui sa razbat,si o voi face mereu,ridikndu-ma din genunchii molesiti, tremurand din incheieturi,cu privirea sus,si plin de incredere in mine! Poate intr-o zi ma voi bucura shi eu....acum lucrurile marunte imi alina durerea!
Pashii domoli ii grabesc,alerg incet...apoi mai tare,shi tot asha,incep sa ma incalzesc,gerul e doar o parte neglijabila acum,sau doar am inghetat eu,dar alerg pt mine! Imi tot arunk aceste vorbe! Shi knd ajung in fatza ushii,e inchisa.....uff...pkt,vroiam caldura caloriferului ruginit,ceaiul aburind in kna,erau atat de aproape,shi totushi departe! Nu-i nimik! Sunt descurcaretz! Am cheia....e in buzunarul meu! Cum si alegerile p kre le fac sunt tot la mine! Shi totul depinde de mine!doar d mine!

1 comentarii:

Ana spunea...

ok,sunt impresionata.imi place concluzia ta,optimismul in mod special.nici nu stiu ce sa mai adaug :). anyway,te scriu pe blogul meu ca sa mai am ce sa lecturez,ca`mi place aici la tine:) keep writing!