duminică, 21 decembrie 2008

Have fun...

O seara nebuna...
Un pik d elegantza,o cravata roz cu floricele,un pantof negru si simpatik,o freza de soldat universal,shi un chef d joak,de simtit bine,si de zambit continuu si stupid! Am pashit pragul casei,un fior,de frig m-a fulgerat,dar nu mai conta,azi vreau sa ma simt bine,pt ca merit,si vreau sa fac asta! Aveam nevoie.....o recunosc!
Imi era asha de dor....dor d mine,de tot! Sa simt sa fac.....sa zambesc! Shi motivult? Pot si vreau! E suficient! Shi nu oriunde....intr-un lok,unde fitzele sunt acs,unde cheile de la mashina zak p mese,unde multzi t studiaza,sa-ti vada camasha de la Guess sau pantofii de la Zara,acolo kiar nu mi-a pasat de nimeni si nimik! Doar de mine!
Un dans salbatik,total aritmik,o prosteala de copil mik,un grup hazliu,si afumat de paharele ce curgeau spre un gol simplu,o stare de spirit patimash de vesela,o muzik sufoknta,ritmuri cunoscute,si versuri potrivite!
O seara nebuna....in kre totul a venit de la sine! And i like that! Shi voi repeta over and over....because i can!

1 comentarii:

Ana spunea...

ma bucur k ai iesit din casa...cu un zambet pe buze...era important...
te-ai distrat si ai fost tu pentru cateva ore..sau oare sa fie doar o impresie ...o iluzie...ceva de moment?...orikum indiferent..in seara cu pricina nu ai lasat foaia goala..si asta e important;)...

Iti doresc multe zambete adevarate, rasete si momente de bucurie..pentru ca meriti..desi nu te cunosk decat de cateva zile...eu am nevoie doar de 5 min sa stiu ce fel de om esti..de aia spun k meriti;)