vineri, 12 decembrie 2008

Lacrimi de copil….

Neputinciosi in fatza bolii…..knd cv nu e in regula cu noi simtim…lucruri se petrec in interiorul nostru,ne deranjeaza si….ne e rau! Ne chinuie o moleseala,cu dureri de cap, cu febra sau multe alte simptome! Un medikment rotund si alb,km neprietenos el….ne mai alina un pik durerea,sau oare totul e in mintea noastra? Knd te lupti cu boala…conteaza foarte mult starea ta mentala! Ea iti ofera increderea de kre ai nevoie,si te face sa lupti,dk cedezi…produci un mik atak de panik,ce degenereaza si nu face bine….!!!
Am observat oameni langa mine…shi kiar p mine,knd cedezi…si gandurile o iau razna,te fac sa nu vezi dekt partea goala a paharului,pesimismul isi face simta prezenta,si refuzi sa crezi,totul e doar in mintea ta!
In ultimul timp…am ajuns de 2 ori la medik,si nu pentru mine…ci cu persoane f apropiate,iar eu langa ei m-am simtit nepunticios,tot ce am putut sa fac…am facut! Sa-i binedispun,sa-I incurajez si sa-I indrept ktre medikul meu personal,kre a avut mereu grija de mine,cum a putut mai bine!
O mik analiza….asupra starilor lor…shi….am obs cum frica,dap frica de necunoscut,de rau,de a nu stii ce se intampla cu u…..a amplificat totul! Deshi nu erau kestii grave! Dar Acolo intr-un coltisor al capshorului tau constientizezi k nu iti e bine,si nu stii ce sa faci,pt k nu depinde de u! Iar atunci disperarea intervine…..apar palpitatii,ganduri k ai avea ceva ce nu ai,lipsa de aer….si doar calmul, te poate salva dintr-o stare de genul! Am patit-o repet! Dar azi…..
Azi am vazut ceva diferit….o fetitza mik,parul blond,cu o fatza nevinovata,si speriata! Nu stia ce se intampla cu ea! Clar….d la o posta se observa k raceala ii cuprinsese corpul plapand si neajutorat! Lacrimi in okisorii mici si albastrii…..exprimau durere….compasiune si straniu pt mine,imi pasa deshi nu o stiam,nu aveam nicio legatura! Dar imi pasa….ash fi vrut sa am un kider in buzunar si sa-l ofer..in dar,si pt o secunda sa-si ia gandul de la starea cumplita ce o avea! Un lucru simplu ce probabil ar fi facut-o sa zambeasca! Un copil trist….e o imagine mult prea crunta! Ei kiar sunt nevinovati….vor doar joak mankre si zambete! Acele lacrimi reci curgeau p obrajii palizi….spalandu-i park de boala ce o cuprinsese!
Apoi in contrast….o babutza vine in vizita la medik….tinuta de mana de o nepoata! Diferenta de varsta era prea mare…..am tras singur concluziile! Iar imaginea se schimbase….nu mai avea acel farmec,deshi nu pot spune farmec despre cineva suferind,nu in sensul frumos al cuvantului, dar un kopil m-a impresionat mai mult! Dar sunt zile si zile! Park cu varsta…totul devine altfel…..si pierzi un farmec!
Nu stiu dk ai inteles ce vreau sa spun,sau ce am creat prin cuvinte….dar de acum voi avea mereu o bomboana in buzunar;)

1 comentarii:

rux!r spunea...

ff frumos articolu :x :)
ma uimesti sincer ... k ink mai esti sup si nu vrei sa vb dloc cu mine ...in fine ...u stii mai bine!!! tk!