vineri, 12 decembrie 2008

Mik documentar....

Tarziu in noapte,dupa o zi plina,agitata.....m-am asezat in pat,si culmea am pus mana p telecomanda,ceea ce nu fac de obicei,dar aseara nu stiu ce m-a apukt! Imi place sa mut de p un canal p altul pana gasesc ceva interesant,aseara a fost nevoie de vreo 2 ture de la 1 la 70,k sa gasesc lucrul kre sa-mi capteze atentia!
Discovery;) Ups.....nu un film,nu un videoclip...nu o emisiune cu prosti in noapte,kre-si bat gura de pomana,k nu ii asculta nimeni!
Un mik documentar.....despre? Despre puterea de lupta a unor oameni cu deficiente fizice! Concluzia o spunem al sfarsit....o tanti foarte foarte mik de inaltime....din parinti normali,nu am apukt sa aud numele bolii ce a persecutat-o p viata!ash putea sa dau un google,dar nu conteaza! Ci prezentarea vietii ei.....si chiar zambea!deshi cine stie ce greu ii era! Oare ce copilarie a avut? k sa nu spun persecutarile venite din partea copiiilor fara minte?! si uite asha.....a trecut prin viata,pana la momentul reportajului...shi ghici! Ducea o viata normala....avea un copil.....si kiar un sotz....kre a vazut ce e mai bun in ea! El nu avea niciun fel de problema....era sanatos.....si kiar are toata stima mea pt ce a facut,deshi nu-l cunosc! Se logodisera.....si acum asteptau nunta.....kiar proba o rochie de mireasa....ce urma sa fie retushata pt ea,si erau fericiti! Shi pt nimik nu se lasa....kiar a vrut sa conduk....sa ia carnetul.....imposibil nu? A luat o lectie de shofat...p o masina speciala....ce-i drept a ieshit un pik trista,knd a vazut k nu e asha ushor,dar nu s-a dat batuta! O sa incerce! Finalul documentariului nu am apukt sa-l zaresc.....am adormit,dar am ramas un pik markt! D c? Poi concluzia......Noi oamenii,knd dam imediat de probleme,ne dam batuti,devenim apatici, nu ne mai pasa de noi,si vrem doar sa zacem in linistea si supararea noastra,fara sa avem chef de viata?! Dar adevaratele probleme nu-s alea....ci dk ne uitam in jur,sunt oameni kre lupta,deshi viata ii doboara in final,oameni cu boli grave, oameni kre nu mai au nimik, dar totzi...ridik kpul si merg inainte,pt ei si pt restul din jur! Un exemplu de viatza!
Shi ajung eu la mine iar....si ma uit in urma...am avut atatea probleme....si griji,unele kiar m-au doborat atat de tare....inkt acel chef nu exista,dar am realizat k nu e bine,de ce asha si nu ku kpul sus,cu zambetul p buze,kiar dk nu e al tau! Lupti pt tine...sa-ti fie tie bine,si oamenilor din jur! kre merita! specifik iar! Am greshit knd zaceam in pat,p perna mea....fara sa fac nimik altceva,dkt sa-mi plang de mila,sa ma doara sufletul atat de tare,si kiar a fost un moment knd totul era impotriva mea,si nu exagerez! dar......uite m-am ridikt! Shi asha voi face mereu! Mereu un pik mai schimbat,si poate o urma de rautate,sau de ura in mine,kre e benefik,iti deschide okii!
Uitam sa traim in anumite momente...shi tot ce facem,pierdem secunde pretioase!

0 comentarii: