luni, 22 decembrie 2008

Nume de cod...

Bradul

Craciunul bate la usha....e p picior de plekre moshul cel roshu,cu barba alba si sacul plin de cadouri! Mkr sa visam...poate ishi face curaj si-mi bate la usha! Nu cer nimik! Doar un Craciun cu zambet!

Shi ce-mi place cel mai mult de sarbatori e Bradul! Acea chestie mare si verde,ce da un parfum specific,aduce un pik din padure la tine acs,un strop de munte!

Operatiunea bradul a inceput.....fes,fular shi manusi! Echipat complet de un studiu de caz lung si dur,negocieri la sange,si satisfactie la sfarsit! Am plekt din ksa cu zambetul p buze,fac ceva ce-mi place,si asteptam cu nerabdare! Scoruri mari.2 betze....ma duk si-mi iau in ghiveci la banii astia,deshi am ceva cu brazii mari! Probabil d mik...am ramas intiparit...cu imaginea bradului in familie,de farmecul acelor sarbatori,si asa pastrez viu,spiritul unei persoane dragi!

Kut...privesc de colo colo....okii imi joak k dupa un pahar de vodk,bine 2,hai 3:))) Shi finally i meet him....it's right there,sub alti brazi verzi si suparati,preturile piperate nu ii lasa sa-si faca de kp,sa dea de caldura unei familii dragi! Sorry for them.....but i find what i like;) Un pret,neah....stiu sa negociez! Cik are o urma de argintiu,nu-s daltonist,uite are si un defect,gasit doar de mine:D si doar de dragul de a negocia la pretz,era si este potrivit pt casa simion! Cad la pace....urez sarbatori fericite,mi-a luat banii ce sa-i fac! Eu i-am luat produsul! K-n targ,trok...dar vreau sa crd,am ieshit in castig!

Manushile intra in actiune.....au intzeapa,urmeaza introducerea bradului in buburuza roshie...aroma se simte deja,te imbata,si simt cum miroase a iarna! Lipseste doar zapada....gerul e din plin!
Shi in final.....mi-am asezat pomul cel drag in suport,si acum astept Ajunul,acea zi plina de farmec,de bucate,de cadouri,shi vreau sa o petrek in familie,intre prieteni,si cu mine impkt! Si pana atunci....iau o gura de aer plina de brad,si zambesc!

1 comentarii:

EMS spunea...

I think you are writing about a Christmas tree?

Hope you have a nice Christmas and that you will get lots of snow. Christmas is not the same without snow...