luni, 8 decembrie 2008

O papadie....



Un puf purtat in zare....leganat de vant,k un copil tinut in brate de a sa mama,ce-l soarbe din priviri! O floare.....sau....kiar nu stiu unde sa o incadrez,in ce specie....stai sa dau un google! Plantă erbacee din familia compozitelor, cu frunze lungi, crestate (care se mănâncă uneori ca salată) şi cu flori galbene grupate în capitule! Knd nu stiu ceva...caut...si invatz lucruri noi! Deci nu e floare! Doar o planta...si kiar nu stiam k se manank k salata!

D c scriu tokmai de o papadie?

In copilaria mea lipsita de griji,in inocenta mea,in joak mea...uneori isi faceau lok papadiile! Deshi strikm natura.....ii rupeam tulina verde si moale,apoi suflam......cu putere! P lok acei fulgi...isi luau zborul.....jukndu-se in are,si in contrast cu pikturile de ploaie ce se strivesc de pamant,acei fulgi isi croiesc drum spre inaltul cerului,ajungand mai tarziu iar in pamant,dand nastere altei papadii?! Deci am facut bine nu? Dintr-o papadie.....am facut in timp mai multe! Dar acel jok....linistit.....il pot compara cu un copil ce sprintem isi poarta viatza intr-o realitate cruda! Plina de necunoscut!

Shi d c papadie acum....?! Arunknd o privire in oglinda goala.....dupa o baie fierbinte,plina de spune si mirosuri fine,de o piele crapata de prea mult stat in apa, ma vad p mine,si al meu par,kre o ia razna! Nu ma asculta....stiu e semn k ar trebui sa-l km tund...ce va intereseaza p voi nu?! Dar parul meu ravashit...seamana cu o papadie in bataia vantului! O imagine.....plina de inocenta, imi revin amintiri din copilarie,de acel copil mik si prost,copil kruia parintii ii faceau freza,facandu-l sa para kt mai comik!

Sunt o papadie.....ash vrea sa fiu si eu purtat.....prin lume,sa cunosc oameni si locuri noi,la fel k acel puf....ce pluteste! Shi sa specific...nu p mare:d acolo nu-mi place! Ci singur...sa plek intr-o noua provocare,cu oameni si limbi diferite....si peste tot sa las o urma din mine! Un pik de bunatate,de rautate....sau doar de dragoste! Shi kiar un zambet! Dar....nu se poate,nu acum! maybe later! Shi abia astept sa suflu in papadia din parul meu....sa-si ia zborul! Simtim nevoia de ceva nou.....uneori! Shi dk nu gasim...schimbam ceva la noi! Aducem un suflu....mai modern,mai in pas cu must have! Acum ramane sa vedem rezultatul! In final papadia din copilarie...

0 comentarii: