luni, 15 decembrie 2008

Pic...pic!


Dimineatza...fara chef! Asha suna primele cuvinte arunkte dupa ce mi-a luat ceva sa deschid okii! In kmera ink miroase a somn, lumina nu-si face lok printre jaluzelele albe si ponosite,intunerikul ma ajuta sa-mi pun patura p kp si sa refuz,o noua zi de luni! chiar trebuie?
Imi fac curaj,mai suna si telefonul d nu stiu p unde,l-am pierdut prin paturik!kut de nebun...degeaba...e intre pat si noptiera!fuck! Mi-am facut un obicei,d kum ma dau jos din pat,dau drumul la laptop si la muzik,nu spalat p fatza,p dintzi ci net! deshi nu-s dependent! In fine..verifik gatul...ink doare,medikmente stupide,nu sunteti de niciun ajutor! Arunk kteva cerculete intr-un castron cu lapte,si degust agale,privind ceasul tik tac! Hainele sifonate....le indrept,un fes colorat si un fular lung,si purced la drum..o noua saptamana,ultima de facultate,o noua zi! Scot nasul din scara cu frik...brrr....imi trece prin minte un gand nebun,mai bine ma intorc in pat,acolo era cald,si nu ma deranja nimeni! Dar cum sunt silitor...de la un timp...arunk un pas in fatza,apoi altul...si ma ascund in masina! Pikturile lovesc parbrizul....norok cu temporizatoarele....altfel sunetul stresant al stergatoarelor strik linistea din masina!
Kiar m-am trezit prea aglomerat....atentie...prosti la volan! Si din stanga si din dreapta! Dk nu ii feresti u...ei vor sa te cunoasca,pok pok! Uuuu se si asfalteaza...sigur intarzii...ba nu,o iau p scurtatura! Shi ajung unde vroiam...atat cu scrisul kt si cu destinatia! Ma asez in bank,dau de caldura,si scriu cu gandul in alta parte notiunile arunkte de profesoara! Dar nu-s atent! Ascult linistea de afara....ploaia! Pic pic pic.....se sparg acele pikturi simple de pervazul geamului! O melodie cu beat...si imi aduk aminte....d zilele de munte,knd in kmera....ma ascundeam de ploaie! Si intunerik..un tv mergand anapoda...iar eu faceam acelashi lucru k si acum!Cu mentiunea k si priveam cum natura isi plange tristetea! Cu lacrimi amare...dulci la gust....si rebele! Nu au un jok uniform! Ador ploaia.....cea de vara...kre iti racoreste corpul,si-ti aduce o raceala de kre te chinui sa scapi! Cea de iarna e km paktoasa....te doboara! Shi ador sunetul ei....al picaturilor,al linistii de afara,cum toti se ascund.....si doar un om ratacit umbla pierdut p strada noroioasa!
Shi acel sunet de ploaie....mi-a spalat park gandurile rele,legate de gatul kre nu-mi da pace,de kpul kre imi explodeaza dk nu fac cunostinta cu ketonalul,si m-a linistit! Mi-a dat un chef de viatza de kre aveam nevoie......pic pic pic!

4 comentarii:

Raisa spunea...

si acum stau si ma gandesc de ce naiba ploua in decembrie? cand eu am pregatit manusile si fularul si toate cele in dulap? si sania asteapta comod in debara? incredibil...

Magda spunea...

si eu iubesc sunetul picatuilor de ploaie care bat in geam...
dar nu o ploaie moaneasca, mohorata si marunta ...cum a fost azi in bucuresti de exemplu, ci ploaia aia de vara, scurta si violenta, care te uda pana la piele si te izbaveste de toate pacatele ;)

p.s. da, sunt din mangalia

Ana spunea...

am dat peste blogul tau din intamplare..ma rog adica intamplarea face ca am vazut un comentariu la o poastarea a unei prietene..si de doua zile iti citesc postarile..as vrea sa nu iti spun nimik banal..as vrea sa sune complex..dar tot ce imi vine in minte e foarte simplu..blogul tau e jurnalul nescris al gandurilor mele...simt ca tot postezi e foarte personal...dar unde totusi te poti regasi cu usurinta...
keep up the good work;)

FloRiNa spunea...

Incep prin a spune ca faci reclama proasta la Ketonal :)). Bine...nu asta era ideea :))...asta era doar o paranteza :P.
Ceea ce ai scris tu aici infatiseaza o zi normala,banala,de luni, doar ca nu este privita prin ochii omului grabit de zi cu zi, ci din ochii unui om atent la detalii. Ai infatisat o zi banala, intr-un stil care a facut-o interesanta...rutina zilnica privita in profunzime. Eu am dedus ca esti o persoana sensibila, adik atentia la detalii te face asa, sa observi anumite lucruri pe langa care altii trec nepasatori...poate ma insel ;)