miercuri, 24 decembrie 2008

Promisiuni desharte...

Nu mai cred nimik,si in nimeni! Ci doar in mine,imi e suficient! Privesc in urma,asha de sfarsit de an,si toate persoanele in kre mi-am pus sperante, m-au dezamagit! Mi-au lasat un gust amar,si nu imi e rusine sa recunosc! Nu ma ascund dupa degete,nu bag capul in nisip k strutii,ci stau aici,acum impotriva tuturor! Capul sus si un zambet de satisfactie! M-am ridikt de unde nici speranta nu exista,de p fundul prapastiei,am luat totul ushor,si bine facut,asa cum imi place,si am inceput sa lupt pt mine!
Amintirile anului ce dispare in trecut, un 2008 plin de incercari,de suferinta,durere....si prea putina fericire, revin in minte! Si imi tot suna in minte cuvinte,sentimente in van! Un mik exemplu...."am pretentia sa ai incredere in mn..." "cand stii ca nu te`as putea insela" "si o lista lunga cu 10 lucruri pt kre te plak"vorbe goale in vant,arunkte pt a aduce o liniste apasatoare! Si cum sa mai crezi ceva,knd totul a luat-o razna! Kum ai pretentia sa nu fii dezamagit,si mai ales atunci se intampla! Dar dk punem problema altfel....am tot incercat sa nu dezamagesc,din kte stiu am si reusit,si pentru ce? S-a meritat? Sincer...NU!!!! Poate pt clipele frumoase ash arunk unde da,dar...pt furtunile ce au navalit in suflet si-n viatza,nu! Shi multumesc! M-au facut mult mai puternik! P toate planurile! Dar mi-au luat si multe! Kiar si zambetul...acela cretin,si inocent!
Promisiuni desharte,spuse doar d dragul de a fi rostite,de a te plimba cu zaharelul,deshi atunci esti constient k-s ireale,refuzi sa krezi,pt k iti e bine,si speri,pt k exista speranta! Dar in timp moare...k si o parte din u,kre te schimba,si-ti aduce indiferenta la tot ce misk! Te protejezi,alungi, ranesti fara sa vrei,dar o faci ca sa-ti fie bine tie,urma de egoism,shi kiar incerc sa o dublez,dar degeaba,nu-mi e scris!
Shi pt persoanele,kre doar dau din guritza si fac mai putin,pot spune,sa nu se astepte la prea mult de la mine,pt k nici nu misk un deget! Nu am de ce?! Nu mai krd in vorbe goale,in oameni, si acum in prag de 2009 ii dau dreptate realitatii crude! Unde fiecare e doar pt el! Au shi de ce! Altfel vor fi striviti si nimici de majoritatea ce domina.....

0 comentarii: