vineri, 19 decembrie 2008

Realitate cruda in....agitatie de


Sarbatoare!




In prag de Craciun,intr-o criza financiara acuta, romanul nostru face shopping! Shi nu k tot omul civilizat...ci intr-o dezorganizare totala,galagie si agitatie,ce devine stresanta!

Locuri de parkre.....primul sosit e si cel fericit,iti km pui neuronii la incercare,ii stresezi un pik,si doar stim k nu se mai regenereaza! Apoi o alta insuficienta....coshurile pt cumparaturi....ia-le de unde nu-s! Wtf....chiar asha am ajuns? Mai spuneam...un singur mall,o singura alimentara....dar....fiekre cartier are unul!

Finally printre raioanele cu dulciuri...unde imi e lokul,ma pierd printre rafturi,dar nu am lok! Imbulzeala de oameni imi sta in kle! Thinking.....stai i-am fentat.....dar tot ma lovesc de tanti mare si grasa kre aranja marfa! Scuze...dar kiar ocupa tot culoarul! Un om grabit imi lasa o urma frumusik p adidashii albi si proaspat spalati.....mai primesc un cosh peste picior...auci....cumparaturi de noapte...va recomand! Asha...p la 1....knd peste tot e liniste,knd pruncii dorm,si nu-si varsa lacrimile p la case,knd luna te vegheaza de sus,park iti zambeste,o stea apare si dispare,k instalatia de pom!

In toata agitatia aceea....o singura faza m-a multumit,un copil mik,impingea de cosh,fara niciun efect,dar se chinuia! S-a intors spre mine si mi-a zambit.....o expresie ce mi-a ramas intimparita,ash fi vrut sa-i fac o poza,dar devenea ciudat! Mai primeam si posete in kp! Bucuria ce-i sclipea in privire,k poate oferii si el o mana de ajutor,k face acele cumparaturi pt Mosh, bomboanele din cosh, inocenta de a fi doar un copil! Sincer...eram invidios....faceam aceleashi cumparaturi,dar eu nu zambeam,si nu aveam privirea lui?! Mi-am pierdut si bucuria de sarbatori...d a aseza lucrurile marunte p masa goala din kmera....trista!

Realitatea cruda e roz de sarbatori....shi are farmec! Sa-i vezi p toti lucrand impreuna,adunandu-se in fatza tv-ului,in familie, infruptandu-se din bucatele frumos alese si gatite, totul ar trebui sa te binedispuna.....for is just for a moment.....

0 comentarii: