sâmbătă, 6 decembrie 2008

Sa rad sau sa plang?

6 decembrie.....Moshul a intrat in ghetutze aseara....shi a lasat o mik aprenta despre existenta lui in toate casele,dar nu si la mine! Oare exista? Hm....mister....nu strikm sperantele copiiilor! Uneori e asa de bine sa crezi in ceva....iti ofera siguranta p kre nu o ai!
Sarbatoare....agitatie...cadouri.....gesturi reciproce....un cadou se poate oferii si atunci knd nu te astepti....nu neaparat la okzii!multzi o stiu,putin o fac!
Soarele.....ink de dimineata si-a facut aparitia calda p cer.....o zi frumoasa...dar nu si in inima mea! Nu stiu......imi trek atatea lucruri prin minte...amintiri.....tragice chiar...ce mi-au schimbat radikl viata,si totul a inceput in aceasta zi de 6 dec acum ktiva ani!
Kiar dk ma mint...o pata adank e in sufletul meu,si kiar nu am ce-i face!va ramane acolo o viatza! Mereu aceasta zi va fi speciala,dar nu din motive de sarbatoare! Viatza merge inainte....
O zi de sambata tarzie....fara scoala,fara teme,doar de stat acs.....poate plimbari....dar nu....totul s-a naruit intr-un minut! Tin minte fiekre detaliu...cu exactite...toate momentele ce s-au precipitat! Credeam k le-am uitat.....dar obs k nu e asa! D la intrarea p usha....pana la a primii o veste dureroasa,la reactiile fiekruia,de la o stare la alta,si kiar acum un fior dureros imi trece prin vene! o rana ce nu se va vindek niciodata.....realizez k asa va fi! Nu era momentul....shi nu am de ce sa judek p nimeni!
Am mers inainte...am sperat k va fii mai bine,dar nu a fost asa, am ridikt kpul si am zambit,deshi in interior ma pierdeam in ganduri negre,si ramane doar sa sper,k a fost un rau bun,unul necesar......pt a ne fi mai bine....dar.........!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

cei dragi,de dincolo,isi fac simtita prezenta in preajma celor pe care ii iubesc,in diverse feluri : o melodie care stii ca ii placea se aude la radio chiar in momentul in care te gandesti la acea persoana, ii auzi vocea,o visezi sau o simti pur si simplu langa tine.e felul lor de a-ti spune ca te vegheaza,ca nu te-au parasit chiar daca viata lor,misiunea lor pe Pamant s-a incheiat.

Dizzy spunea...

Intotdeauna razi;)