joi, 18 decembrie 2008

She's the one....

D c?

Sunt anumite momente in viatza...knd ne punem aceasta intrebare?! Cu totii o facem! In planul celalalt...he's the one?! Ne lovim de tot felul de persoane,de sex opus, cu unele interactionam,cu altele ne tachinam...si cu restul simtim! Dar de unde stim....k e the one! The one kre merita....alaturi de kre vrei sa-ti petreci restul vietii,kre te face fericit,complet si cu capul in nori? Suntem siguri de asta? intrebarile vin,la fel cum tu ai alunek p gheatza,te lovesti,iti e greu.....sa te ridici,iar cineva iti ofera o mana....shi e ea....dar raspunsurile,se ascund p fundul marii intunecate!

Incertitudinea ramane...in suflet,se cuibareste acolo....shi nu stim ce sa credem si cum sa reactionam?! Dk trecem p langa the one...si nu o observam,o alungam din viata noastra,doar k noi suntem suparati p toti cei din jur?! Prea multe intrebari.....uff! E o decizie kre te afecteaza tot restul vietii! sau nu....

Raspunsul p kre il cautam cu totii e simplu....il avem aproape,si nu se scrie...ci doar se simte! D c e the one....she just is....i feel it! Ne complikm singuri...probabil...knd va fi momentul,deshi cei din jur nu vor fi de acord,sau o sa-ti puna bete in roate,u nu ii vei asculta,deshi experienta imi spune....sa mai tragi un pik cu urechea la ei,iti vor binele! Dar....chiar dk o cunosti de putin timp...simti k ea e aceea,cunosti sentimente noi,intense,apoi ura,apoi iar dragoste si tot asha...treci de la o stare la alta,plutesti si cazi,ridici capul si-l lashi plekt,lashi de la tine,si faci p orgoliosul,trantesti usa shi tzipi,sau calm pleci...si nu te uiti in urma,apoi tocesti telefonul,si arunci un imi pare rau..stai in ploaie si racesti doar pt ea, si incet si sigur u felt for her....and totul devine o harababura,iar u faci parte din ea! Nu e ushor...dar merita! Sentimentul face totul!

Dar dk incurcam persoana..dk ne pripim?shi o luam in barba rau? Eu unul am luat-o....ii multumesc si azi pt clipele frumoase!dar.....exista un dar! Shi nu are rost sa-l mai descriu...am trecut peste...capul sus,si zambetul p buze! Am simtit....apoi am tras linie....shi procentele au ieshit in pierdere pt mine! Bine k dragostea nu se joak la bursa! Ar avea mereu fluctuatii....up down.....down up.....faliment!

Shi tot asha...parcurgem un drum anevoios,cu noroi,zapada si inundatii,cu ploi ce spala lacrimi,si curata suflete de durere,cu soare ce-ti patrunde in suflet si -ti lumineaza calea,urci un munte,apoi o iei k bolovanul la vale! Un moshuletz spunea despre baba lui.....am stiut k e ea,din prima klipa in kre am zarit-o! Intreband.....d c....scurt si la obiect! O sa-ti dai seama....si o sa simti!



0 comentarii: