marți, 9 decembrie 2008

Something foolish....

Lucrurile simple si stupide ma fac fericit!!!Sa zambesc din suflet! Un film comik,un desen cretin, o ciocolata calda, o acadea colorata, o plimbare prin ploaie, un zambet de copil, o atingere de mana, un sarut furat...o provocare noua! Mici exemple intr-o realitate cruda! Ele o fac mai dulce! Pana mai azi....tot alergam dupa ceva.....ce credeam k vreau! Un plan prestabilit....ia da-l naiba....pt ce? sa fiu dezamagit?! De ce sa alerg dupa lucrurile sau persoanele kre nici nu stiu ce sunt....si ce am! Knd pot sa alerg dupa acele lucruri simple! Ele imi fac atat de bine! Kiar si scrisul p kre l-am tot evitat in ultimul timp.....imi face bine! E ceva ce imi place! Imi place sa scriu..si pot mai mult! Si vreau sa iasa ceva bun din asta! Alergam dupa cai verzi p pereti,dupa lucruri kre kredeam k ma definesc,k imi vor aduce un bine,dar binele e in mine,si foarte aproape! Doar trebuie sa profit de el! Si neprevazutul sa-si joace rolul! Lucrurile in viata se leaga intre ele....
si knd te astepti mai putin atunci iti dai seama...
Pot sa citez p cineva? desigur pot.....Einstein said: Nu incerca sa ajungi un om de succes, ci incearca sa ajungi un om valoros...
Nu stiu kt inteleg din ea,dar esentialul il vad......d c sa ma strofok sa fac lucruri kre nu imi plac? sa-i multumesc p ei? cei din jur? pot face ceva ce-mi place?! doooh! shi sa incepem....sa astern un viitor si pe hartie si in fapte,si nu doar vorbe! Pot si o voi face! Pt mine...si pt toti cei kre m-au contestat! Au uitat kt d valoros am fost eu pt ei? Nu uit cum am fost dat la o parte pt un nimik?!
Imi place sa fiu eu asha cum sunt...cu naivitatea mea,cu zambetul cretinoid, cu prosteala mea, cu dansul meu cretin,cu cheful meu de viata, cu vorbitul mult,cu ganditul si cu numerele ce se joak in mintea mea intr-o armonie potrivita! Asta sunt eu....! Andu....am incercat sa le fac oamenilor pe plak.....inkt am uitat de mine,si knd in final am realizat asta,mi-am dat seama,nu-s fericit! M-am zbatut in zadar.....sunt si persoane kre merita,le numar p degete...dar pt restul totul a fost in van! Nervi,oboseala....si intamplari triste!Iar eu....shifonat!
D c sa ma fac placut pt cineva asha cum vor ei? knd ma pot face placut asa cum sunt? dk ma plak...ok........nu....sa-si vada d drum,urmatoarea statie cu peronul pe dreapta.....poate dau de o surpriza neplacuta....sau nu! Eu m-am impkt cu mine...asa cum sunt! Si acum vreau sa vad rezultatele! De azi inainte fac doar ceea ce imi place! Deshi uneori e nevoie sa renunti la ce iti place pt un bine......sunt constient! Dar nu mai trebuie sa dau expliktii nimanui! Imi place fac...nu-mi place...nu fac! Shi tot ....asha! d c sa va multumesc p voi!? Knd pot sa fiu eu cel multumit?!!!

1 comentarii:

Dizzy spunea...

:) nu te stiam asa