luni, 22 decembrie 2008

Somn agitat....

Inchid okii si nu simt nimik,deshid somnul fuge de mine,dar nici treaz nu-s, totul se invarte in jur,idei,amintiri,imagini sumbre si dureroase,vreau doar sa dorm,ce se intampla,ma intork,kut un coltz rece de perna,nu-l gasesc,o arunk,imi pun patura in kp,pleopele kd intr-un vis rece,si nimik nu e la lokul lui! Constient dar plekt p taramul magnifik al viselor neintelese!
Ushor se face lumina,analizez prezentul,vad greseli,vad ura,durere si suparari,o urma de zambet,sacrificii,si multa munk! Lucruri neintelese de voi,dar clare pt mine! Si tot ce vroiam era doar un somn linistitor,acea liniste p kre o caut si in realitate!
Un oftat imi curge printre buze,apoi un altul,si realizez asa multe,shi vreau sa nu le uit pana dimineata,vreau sa imi ramana intiparite in minte adanc,in suflet sunt deja!
O strangere de mana,shi un tresarit, o durere acuta,ce nu se simte,nu se vede,dar e acolo,si macina,cerne frimiturile ce se aduna,le asociaza,si le acumuleaza! Ufff.....acum treaz fiind am retinut doar kteva lucruri,poate cele mai importante,dar nu stiu cum pot schimba ceva,doar fiind mai bun si nu asha aspru cu mine,sa ma impak cu realitatea cruda,sa dau mana in stil de pace,si sa ne vedem de treaba noastra! Fiekre p drumul lui,ce sigur ni se va intersecta dk nu zilnik,oricum des,o voi saluta cu respect,dar plin de indiferenta voi merge mai departe!
Ash vrea sa tratez acea durere.....si nu numai a mea,dar...nu am cum! Va ramane vesnik acolo,amintindu-mi k exista uneori,k lucrurile nu au fost roz,poate ajuntandu-ma sa ma bucur mai mult de bine,profitand de momente,zambind si traind!

0 comentarii: