sâmbătă, 20 decembrie 2008

Summer wind...

Cum e oare un vant de vara? Caldutz,ushor.....se apropie de unde nu stii,iti rasfatza fatza cu o mangaiere fina,te racoreste si-ti zboara parul intr-un jok patimash! O melodie de vara,plina de ritm,d veselie si speranta,zboara ushor spre mine dintr-o boxa mik si roz,e doar gri,dar o vad eu roz,imi revin amintiri din vara....se scurg intr-o insiruire de poze,alktuind un film....si constientizez.....am pierdut prea multe,in acele zile cu soare,am ajuns sa vad doar nori gri! Recitind articole din vara....din trecut....pesimism p plus,optimism p 0,nu k acum s-ar fi schimbat proportiile dar....realitatea cruda te influenteaza! orikt de indiferent ai fi!
Shi acel vant de vara mi-a readus in mintea pliktisita imagini placute din vara,intr-o selectie sumara,click click....vama,cald,plaja,cluburi,plaja,vodk,concerte,soare,si km atat....singurele bucurii.....dintr-o vara lunga! Putine nu? Nu vreau sa enumar bad things....
In miez de iarna ma gandesc la vara....nu neaparat...ma gandesc...la things that i lost,dintr-un motiv mai clar sau nu, si nu-s singurul! Mintea se goleste,totul devine clar,limpede k o oaza dintr-un desert pustiu,unde nu adie pik de vant,si am greshit fiind indiferent cu mine,am greshit asha mult,m-am gandit prea mult,iar critik lucrul asta,si voi continua,pana imi intra bine in kp,sa nu o mai fac,ci doar sa traiesc! Hai sa o facem cu totii,sa nu lasam aceasta realitate cruda sa ne disturbe linistea,si sigur o va face,dar sa facem exact ce ne place,sa ne simtim bine in persoane ce rasare in fatza oglinzii!
Mai putem oare sa facem exact ce ne place?
Gandim...nevoia de bani,de singuratate,sanatatea kre ne joak feste,totul se intensifik si explodeaza, iar noi stam p marginea unei prapastii lungi si plina de neprevazut,si ce facem? iar gandim.....knd am putea sarii,dar cu un mik accesoriu numit parashuta.....drumul ar fi mai neted pana jos,si mai sigur! Iar acea parashuta in viatza de zi cu zi....ar fi un zambet p fatza,si traieste clipa! O viatza boema? Nu....ci doar a face exact ceea ce iti place!Fara sa-ti pese de restul,de consecinte,si doar sa zambesti!
Cum acel vant de vara caldutz,poarta un val din larg spre tarmul crestat si plin de turisti,cum un fir de praj ajunge in okiul meu,adus de aceeasi adiere,am putea sa ne jukm si noi,sa ne lasam purtati p vraja lui,sa vedem unde am ajunge? Rau bine....fara regrete! Si multe multe zambete de copil mik si cretin p fatza!

1 comentarii:

FloRiNa spunea...

Imi place optimismul tau molipsitor ;)). Imi place felul in care te-ai rferit la parashuta ca accesoriu,zambetul :). Intotdeauna zambetul ne impinge sa pasim tot mai mult in fata. Dar oare nu se intampla de multe ori cand reusim sa zambim, sa se intample acel ceva care sa ne bulverseze oarecum iar viata?
Te-ai referit la vara...imi aduc aminte cu placere de momentele petrecute in vara...si mai ales de o persoana care o stiam din copilarie,un amic cu care am petrecut momente frumoase si vara aceasta...dar din pacate am fost saptamana asta la mormantarea lui :-<. Viata ne loveste cand nu ne asteptam si totusi ce e interesant, este ca odata cu trecerea timpului uitam si trecem peste ca si cand nimik nu s-ar fi intamplat, doar cu cateva cicatrici ramase pe sufletul nostru...dar zambetul ramane cea mai buna scapare :)