miercuri, 24 decembrie 2008

Then and.....now..

Trecut/prezent...o balanta inegala,imagini noi si vechi,amintiri dureroase si frumoase! Km totul se accentueaza intr-o atinteza perfecta!

Acum un an....exact p aceeasi vreme,eram in febra sarbatorilor,si plin de speranta! Un pik naiv,sau doar indragostit,dk pot spune asa,acum ash fi de alta parere! Zambeam shi ma gandeam cu nerabdare la revelion,la munte,la zapada! Alergam de nebun pentru a lua un cadou,si exact atunci,am uitat de cadourile,persoanelor kre kiar meritau! Da..acum la diferenta de un an,pot spune k am gresit! Acelashi ger se simte si azi,beculetzele umpleau orashul,si zapada refuza sa vina...like today,dar kiar asa vrea sa explik in cuvinte ce gandesc,si din pkte nu pot! E o confuzie totala! Shi nu sufleteasca in legatura cu momentele trecute,ci cu adevarul!

Obisnuiam sa ma gandesc la persoanele din jur,mai mult dekt la mine,am facut-o si dupa,dar azi,acum.....ma gandesc la mine! Eu Simion Alexandru! Realizez k merit tot ce e mai bun! Am d c! Poate spuneti k-s plin de mine,dar stiu ce pot! Acum sunt p primul lok eu! Asha cum trebuia sa fie de la bun inceput! Intai sa-mi fie mie bine,apoi.....si duiumul!
Trek din trecut in prezent,asha cum imaginile imi roiesc in minte,fac o pauza si vad prezentul,si iar ma pierd in trecut!
Dk trag linie.....nu stiu ce a fost bun in 2008! Kiar nu stiu! Poate sfarsitul knd am realizat cele de mai sus!k mi-a venit mintea la kp! deshi peste tot gasesti sfaturi gandeste cu inima,fa ce simti,nu!! Mai rau iti faci...punand raul in fatza,treci mai ushor peste el,te ridici si mergi spre 2009! Shi deshi speranta nu ai,zambet la fel,si nu te mai simti u,realizezi k asa e mai bine,k sa razbatzi si sa lupti! Sunte etape si etape in viata! Trebuie sa trecem prin toate! Pas cu pas! Rabdare....si dk spun curaj e nereal?
Andu de then....era mai prost k andu de now! Era mai zambaretz atunci dkt acum! Era mai altfel! Iar acum e mai singur si ii e bine asa! Nu totul se rezuma la 2! Ci intai la Eul egoist...apoi la restul! Shi de ce spun prost....k refuzam sa vad ce am in fatza! Ma amageam singur! Shi pt ce? finalul mereu e inevitabil! depinde cum ii facem fatza!

1 comentarii:

Gia spunea...

Craciun fericit,Andu cel nou! Sa-ti fie bine in noul an si sa-ti aduca mai multe motive de bucurie.