vineri, 5 decembrie 2008

Tristete shi un zambet fals...

Km asta ascund eu acum...la ora aceasta in noapte! Intr-o seara....knd mi-as fi dorit sa ma distrez,sa rad...sa fiu fericit......! Nu pot....deshi vreau! Dar sunt plin de amarciune....! Si urasc...sentimentul asta! Urasc sarbatorile in aces moment! Shi imi plak asa de mult,dar nu si azi....nu si maine!
Simt cum explodez...stiu ce vreau si ce-mi face bine.....si nu depinde de mine!pkt.....vorba aia cu potzi muta si muntzii din lok dk ai vointa,kiar nu tine,realisti fiind,dar....uit sa fiu fericit! Kiar uit! Resping persoanele kre imi vor binele..si mai mult de la mine.....dar nu vreau compasiunea lor! Ma vreau p mine inapoi.....eu cu zambetul meu cretin,cu naivitatea mea stupida,cu nebunia mea copilaroasa,cu sufletul meu cald...si plin de iubire! Oare unde sunt? oare de cine ma ascunde?
Totul depinde numai de mine....dar e kzul sa recunosc.....mai e ceva ce lipseste...si tinde spre o acutizare complexa si profunda!!! Urlu d durere....shi nu fizik ci sufleteask! Si doare al naibii de tare!
Stii citesc o krte,un amestek de iubire de nou si mankre....si p o pagina...alba cu multe litere,am gasit o tanti,una kre deshi avea tot....nu se simtea in largul ei,ii lipsea ceva,nu se simtea implinita! Nu stiu dk e drept sa spun,dar imi lipsesc multe! Si revin...imi lipseste acel EU! Din mine...!
Si multe altele nu le enumar...dar...shi acum dk scriu,ma simt mai bine,am facut o pauza de scris,pt k nu ma mai regaseam....si kiar m-am simtit bine kteva zile....regasisem o speranta mult apusa,dar s-a naruit si ea...si tinde sa dispara in neant!pkt....kiar imi placea,place....! shi nu stiti despre ce e vorba,si nu conteaza! stiu eu! e suficient!
Acum cu un zambet trist.....inchei,am chef sa ma imbrac elegant,sa imi fac freza,deshi a naibii si ea refuza sa stea, si sa ies la aer....sa respir acest aer de primavara ce isi face prezenta in decembrie! Ciudat.....totul e ciudat pt mine in acest moment!