vineri, 5 decembrie 2008

Un..amalgam...

de sentimente ravashite
A fost o pauza mik....una fara chef de scris,cu inspiratie,dar fara chef....de kteva zile ma incearca ceva!Habar nu am ce....o stare de zambet,apoi una de tristete, momente si momente! Si kiar nu ma mai inteleg,si kiar nu mai imi pun intrebari,o las asha va trece!sper!
Decembrie a inceput calduros...cu o sarbatoare nationala....am vrut sa scriu despre....am realizat k nu are rost.....peste tot la tv...o singura intrebare?! ce inseamna sa fii roman? Nu ii vad rostul....sincer mai bine intrebau...ce inseamna sa te simti roman?!
Eu nu simt nimik....doar un dezgust k si multi altii!Dar sunt prea mik pt a conta parerea mea...sau un vot p o urna.....pt? nici nu m-am dat jos din pat..pt a aplik o stampila! Ce imi ofera mie Romania?! sau voua?
Kiar a inceput cu zambet decembrie pt mine.....dar azi nici urma de el,e ascuns undeva,un pesimism notoriu imi suiera mintea,si nu imi da pace! O tensiune inkrkta...in antiteza cu linistea de afara! Nu am chef azi....de mine si nimik,deshi mi-am promis....k eu voi fi p primul lok!
Vreau un sak de box....si sa dau pana ma linistesc si eu! Se poate? Pana epuizez toata energia si ura din mine!
Am petrecut kteva zile de liniste....vreo 4 mai exact...in kre totul a fost kiar bine,dar ceva s-a schimbat,kiar azi,si dk tzip nu ma aude nimeni?!!! wtf!!!
Ash cauta o scuza in ziua de maine....dar stiu k nu-i asa! Sau poate....dar....totusi! Knd se naste o speranta,moare alta imediat...si tot asha! injust! Crud! Si dezastruos!
o zi buna

0 comentarii: