joi, 15 ianuarie 2009

Atunci knd....

  • vrei sa impresionezi
  • sa te faci placut
  • sa ii multumesti p toti
  • sa fii acolo
  • sa le faci pe plac
  • sa ajuti
  • sa aduci o vorba buna si calda
  • sa .....

Atunci....lucrurile iua o intorsatura ciudata,imprevizibila,shi tot ce vrei sa faci nu-ti iese,o dai in bara,shi pui ghinionul in fundal,dar nu!!!

Ne gandim prea mult la altii,la dorintele si pasiunile lor,incat uitam de esential! De noi?! de ce sa nu fim noi,asha cum suntem,bune shi rele, calitati,defecte,cine vrea te accepta asha cum esti, shi daca nu,ei pierd,nu stiu ce au la usha,suna a amagire,dar e exact opusul! In cursul vietii ne chinuim si ne zbatem sa aratam tot ce e mai bun din noi,dar oare se merita? Un pic de egoism nu strica,il cultiv,il ud in fiecare zi,dar degeaba nu creste,chiar dk pui si ingrasamant! Nu e o floare,ci doar o trasatura cu care te nasti sau nu, realitatea te face un pic mai crud,si tinde sa-ti dezvolte unele calitati sau defecte,depinde de directia privita,shi in final ramai la fel....doar mai dur cu tine,si mai de gheata!

Am tinut cont de oameni, de ce sunt ei,nu i-am judecat si pentru ce? Ei nu au ratat aceasta mica ocazie?! Sincer mi se rupe....dar.....pentru mine cine isi da silinta? exista oare cineva? sa vad ca se prostese,ca totul o ia razna in jur?

Caut in urma amintiri shi apare o singura persoana,shi aceea sunt eu,incercand pentru altii dar nu pentru mine! ciudat....?! Shi dur ..... Alergand prin frig pentru ceva dulce,plecand noaptea pe strazi pustii si anevoioase,inghetand picioare si obosind,facem compromisuri,si ne zbatem,iar la final,cand linia se trage,noi ramanem cu nimic! Shi observam ce nu merita,shi iesim in pierdere...! Nu e regret,shi nu voi trage concluzia astfel,am facut-o pentru ca am vrut,ca am simtit sa arat asta,dar....realizez ce trist e,cand altii nu o fac pentru TINE!

Asta e viatza,mereu invatam si observam ceva nou!

1 comentarii:

Ana spunea...

Cred ca sunt f putini cei ce fac compromisuri de dragul celui de langa tine...de dragul tuturor...faci parte din acei oameni...la fel fac si eu...iar altii mai destepti...profita..astfel eu ajung la concluzia mea..tampita si naiva..k nu merita...oare ce ar fi daca as renunta sa mai fac ceva pt restu..pt binele celor din jur..uitand sa mai fac ceva pt ei..sa fac ceva pt mine..oare i-as pierde pe majoritatea..si daca da...asta ar insemna...k nu stiu sa imi aleg prietenii????