joi, 15 ianuarie 2009

For the first time....


Inca de la primii pasi spre viata,facem cunostinta cu invatatul,scoala si tot ce implica acea notiune! Un sfert din viata il petrecem prin scoli si facultati,gradinite si crese,apoi facem cunostinta cu lumea si invataturile ei crude!
Suntem cultivati in spiritul dreptatii,dar viatza ne ofera o alta scolarizare,cea de a razbate,de a te ridica mereu,si de a lupta pentru tine! Sunt in balanta,dar strans legate intre ele! Moralitate?!
Uneori alegem caile ushoare in detrimentul greutatii! Deshi drumul cel greu,e corect,just,si lung! Inchidem ochii,plecam capul,si profitam de sansa oferita! nu? NU la genul material da? Nu suntem pitzipoance si cocalari?bine nu unii dintre noi....poate restul! Nu fac aluzii!
In fine....esentialul era.....6 cai! Nu nu.....da-i p youtube 6 cai,e de vazut! Mica paranteza! Cine nu a copiat in viatza la scoala? Cu totzii,lasam orice corectitudine,afara,si cu lucrarea in fatza,alergam ca nebunii dupa o nota simpatik si multumitoare,si apelam la orice tertip util! Nu imi aduc aminte,knd am trisat for the first time,dar sigur nu o sa uit aceasta zi! E prima oara knd sunt prins shi dat afara!!!!! Nu e ceva de laudat,dar eu o fac! Nu stiu de ce! Poate pentru k sunt amuzat de situatie in sine,poate doar e un moment cretin si dulce,dar nu stiu! Am fost prins copiiind si ma bucur! Cu zambetul p buze, m-am ridicat,mi-am strans lucrurile cu okii clasei atintiti spre mine,si am ieshit cu un buna seara arunkt senin!
Ciudat cum la sfarsit am dat ochii fara sa vreau cu profesorul si radea la mine,macar ma tine minte! :))))))))))) so o seara placuta,eu o sa incerc sa am,am nevoie dupa 2 saptamani fara viata sociala si ingropat in proiecte stufoase shi chinuitoare!

1 comentarii:

Ana spunea...

:((( sesiunea ..prima din viata mea..2 facultati...11 examene...2 le pik..unul mai mult k sigur..celalalt nu chiar...daca am un norok chior si extrag biletul castigator:))