luni, 12 ianuarie 2009

Frig...

Gerul nebun de afara ma lasa indiferent! O haina groasa arunkta intr-o doara imi va tine de kld,un fes colorat imi va proteja urechile,iar un fular plin de amintiri imi va aduce un plus de caldura! Dar inghetul din inima mea ma doboara....!!! Deshi il ascund bine d tot,si-l ignor p kt pot de mult,amagindu-ma cu lucruri trecatoare,cu activitati plakute dar chinuitoare uneori!
Gheatza se depune,in straturi groase,in fiekre zi e exact opusul efectului de sera,dar realitatea cruda,persoanele din jur, ura si problemele,dragostea nesincera,lucruri de genul...provoak dispret si greatza! Ma lasa rece si imi fac inima incolora! Incep sa gandesc cu creierul,si sa las sentimentele in trecut,sa analizez tot si sa schimb shi farama de speranta de bine din bine,continui sa sper pentru mine,dar nu si pentru altii,kredeam sau vroiam sa cred, in lume,in oameni si in binele din jur! Pacat sa vezi cum unele moravuri se pierd in neant, shi totul e dat uitari k intr-un vis din kre nu ai vrea sa te trezesti!
Shi gheata aceea imi cuprinde shi sufletul, si imi incetzoseaza gandirea, devenind rece!!! Nu spun limitata,ci doar rece! Shi solutia...o kut....mi-am facut-o singur,turnand apa,ce ingheata ca mod de autoaparare! Dar caldura din ksa nu-mi dezamorteste trupul,kiar si soarele de afara,deshi are coltzi,imi provoak doar un zambet,arunkt uitarii intr-un moment,shi oare de ce am nevoie?! O intrebare un pic retorica si stupida,ii stiu raspunsul,dar imi e atat de greu,shi doar eu stiu, prin ce am trecut,si oricine a incercat sa ma inteleaga s-a ales cu o respingere totala,cu indiferenta apasatoare! Shi knd am vrut sa las nu a meritat.....sau persoane se asteapta sa trag eu de ele,shi nu, mi-am promis k nu se merita sa faci asa ceva,poate doar dk persoana aceea kiar inseamna ceva,dar nu am rabdare,shi-s persoana ce spunea lasa,e timp.....
Nu imi e teama,dar sunt de gheatza si impenetrabil uneori din exterior,inkt nici focul ce trozneste in inima cateodata,nu ma rasfata!Nu imi da acea caldura,de a ma simtii iar eu...!!!! Urla shi bate cu frenezie,vrea sa simta,dar e pe freeze,palpitatii chinuitoare,shi degeraturi sinistre,e km tot ce am eu parte in ultimul timp,si nu imi e bine! Ma cufund in orice altceva,dar nu in rezolvarea acestei mici mari probleme! Ma arunk in proiecte fara somn,in gandit si scris profund! Shi in final......imi tot vine o intrebare in minte! P mine cine ma ajuta?!

0 comentarii: