luni, 5 ianuarie 2009

Happy new year....2009!






Jokuri de lumini si umbre,de zapada alba plina de pashi jukushi,de frig si bautura calda,de oameni noi shi vechi,de zambete si fericire! Asha a inceput noul an...acesta in kre imi pun sperante mari! D c...nici eu nu stiu! dar o fac pt mine! Imi face bine! Shi nimik nu mai conteaza!
Am petrecut zile de oboseala si distractie! D nou si de zambet! D stat in frig langa un fok cald,dk prinzi aluzia,si ascultand lemnele trosnind,privind cerul stelat si singur! D fum si alcool,dar nu asta implik distractia,ci persoanele kre au fost alaturi! De caldura sufocanta,de aerul conditionat mergand p rece in toiul iernii geroase,de zapada asternuta peste noapte,de pisik ce-si ascundea trupul langa geam,de scara lunga shi obositoare,de voie buna! De stres si impkt p toti! De imagini calde ce-mi revin in minte shi acum!
Am lasat in urma totul......atat anul 2008,kt si toate starile mele,grijile,problemele si amintirile! Psihicul conteaza....pana si starea bolnavicioasa a trekut,indiferenta mea s-a restrans asupra gatului chinuitor,si acum eu continui sa sper! In fiekre dimineata ma trezesc altfel! Zambind sau doar cu okii lipiti,dar ma bucur de orice zi,knt si ma prostesc,rad pana ma doare burta,si privesc in fata,nu totul e asha de sumbru! Sunt sanatos! E cel mai important! De mine depinde sa-mi croiesc drumul lin si incrucisat,fara sa ma gandesc prea mult,o iau ushor! Refuz din start durerea si suferinta,deshi sunt constient....stau ascunse si ele dupa usha,doar asteapta sa ma scuipe,dar vreau,de aceasta data sa le-o iau inainte! Sa le gasesc,si sa le scuip! Ptiu ptiu! Apoi piua.....vreau sa ma bucur! shi singur pot face multe! M-am sacrificat destul pt altii!
Shi dk merita o voi face iar.....dar avand grija si de mine!
La un nou inceput.....

0 comentarii: