marți, 20 ianuarie 2009

Hate...

Sentiment puternic, nestăpânit, de duşmănie faţă de cineva sau de ceva(dex)! Shi degeaba incerc sa o definesc,cel mai bine pot spune cum o simt! Sau pentru cine! Sau ce! Nu e un sentiment placut,ci doar plin de rautate! Nu invidie!Ci doar acea rautate de a trata lucrurile care nu iti plac,care te deranjeaza si nu-ti fac bine cu indiferenta!
Recunosc de ceva vreme prin capsorul asta mic si neinteles,imi trec ganduri urate,dar aceasta realitate cruda m-a adus in pragul acesta! Nu imi convin multe si ripostez de cate ori am ocazia! D c? Pentru ca m-am saturat sa fiu luat de prost,si tratat ca atare! E mai simplu sa ma impotrivesc! Deshi asta ma schimba intr-o persoana cruda!
Shi daca as da vina p anumite persoane,pe intamplari din trecut,sau orice altceva ce nu-mi da pace,realizez ca ma urasc doar p mine! Pentru cum sunt si ce am ajuns sa fiu! Ca nu pot schimba ce imi e dat,deshi mi-ar face bine,si mereu exista un dar....
Sunt suparat p mine,pe felul cum evenimentele din viata mea decurg si o iau razna,k nu-mi dau voie sa zambesc,k linistea apare,dar dispare intr-o clipa,bunatatea mea e naiva intr-o viata cruda,ca ce imi doresc,fuge intr-o clipa,increderea e vida, speranta naste si moare la fel ca linistea! Daca ma intrebi ce am bun in viata mea? Sincer nici nu stiu ce sa-ti mai raspund.....p degetele de la mana imi ajung.....sa le numar! Shi nu glumesc! Shi nu-s dur! Ci doar realist...
Am incercat sa-mi canalizez ura in alte proiecte,sa o alung,sa dau cu pumnul in zid,dar ea creste mereu,in ambitie nu am reusit sa o transform,ci doar in durere persistenta!
Shi cand taci si lasi de la tine tot nu e bine?! So.....hai sa ripostam,sa aruncam toata ura p guritza prin vorbe,care sincer vor aduce si ele durere,dar nu minciuni! Ci doar un adevar crud,p care toti il stiu in liniste,dar niciodata nu isi asuma responsabilitatea de a-l oferii spre dezlegare! Nu-i nimic! Imi promit sa o fac,deshi va avea consecinte memorabile,dar ma impac eu cu mine,si alung acea ura din suflet! Shi daca nu dispare,macar rezolv ceva neterminat de 5 ani de zile....

2 comentarii:

Raisa spunea...

nu merita sa te mai consumi pentru nemernici...let it go... e mai bine cateodata... :-j

FloRiNa spunea...

daca as stii sa iti raspund la intrebarea asta...probabil acum as fi cu persoana pe care o iubesc...da uneori e invers baietii complica...dar intotdeauna unul din 2 complica lucrurile :-<