sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Teama de singuratate....

Sunt nopti cand lucrurile nu-s la locul lor,sunt zile cand lipseste ceva,sunt luni de cand nu mai zambesc din suflet! Timpul ne schimba,precum si realitatea...alegem o cale ce nu ne reprezinta,o luam la pas ushor spre necunoscut,si ne pierdem noi,lasam trasaturi si sentimente sa sara intr-o prapastie adanca! Incet shi sigur ne distantam,plasam un scut impenetrabil la exterior,deshi sufletul e atat de amorf! Sensibilitatea devine superficiala....
In tot acest timp am pierdut lucruri importante,m-am schimbat,zbatut si privit inainte! M-am ridicat din cenusa si greu fiind am scos capul dintre nori! Cu totii o facem,deshi unii se sperie si se ratacesc in labirintul numit viata! Am cunoscut,am fost evil knivel....si indiferent! M-am transformat intr-o persoana de care nu-s mandru,in kre ura crestea in fiecare zi,la fel cum aluatul de cozonac sta la dospit! Si cozonacul de casa e asha de bun.....dar nu si ura! Nu face bine! Ci produce durere....lacrimi si singuratate!
Au fost momente cand am respins fara sa vreau,fara sa inteleg de ce,si fara sa-mi bat capul! Dar shi faze cand mi-am dorit ceva si nu s-a putut! Nu putem avea mereu tot .....nu ce depinde de free will a oamenilor din jur,dar....mereu exista un dar,cand totul devine reciproc! Iar atunci...
Nu stii cum sa mai reactionezi! Te chinui,arati incerci sa demonstrezi,si stii cuvintele sunt doar vorbe,faptele conteaza! Si in final....apare acel ceva,kiar daca te agati de el,si pui suflet sa mearga! Nimic nu e usor! Si ce vine greu,e si mai placut! Shi vine,si e ...si creste! Si....
Nu reusesc sa scap de teama! nu-s o persoana fricoasa,si nu ma dau in laturi de la nimic,dar imi e teama sa nu pierd ceva ce tind sa cred ca am,ce incepe sa apara,asa intr-o secunda! Imi e frica sa fiu singur iar,nu e o boala,dar e ceva ce te macina! Recunosc,imi e greu,dupa atat timp, vazand cum lucrurile zboara in jurul meu,sa simt iar ceva! Si chiar vreau si sincer sper.....dar de ce nu pot alunga teama....?! Am uitat oare sa ma bucur? am uitat sa fiu sigur p mine? Shi candva acesta era atu-ul meu! Cu cat imi dau silinta o dau in bara...cu cat vreau mai mult,cu atat lucrurile fug de mine,si eu raman gol si plictisit de iar si iar...! Iar daca nu imi dau silinta,devin indiferent,shi nu vreau! Si simt cum uneori nimeni nu ma intelege,kiar si eu nu o fac, si ma distrug singur cu ganduri amare,in loc sa traiesc clipa! Nu vreau sa ma amagesc cu lucruri trecatoare,nu vreau ca azi sa zambesc si maine doar sa ma joc cu nervii mei,nu mai vreau! Spun stop! Vreau sa fie ceva.....sa se nasca ceva nou si dulce,plin de speranta si dorinta!
Dar nu conteaza mereu ce vreau eu?! Ci,ce vor si restul....iar eu sincer,nu-mi dau seama de ce isi doresc! Nu cred nimic,ci doar vreau sa sper si sa simt! E ceva rau? nu...
Cineva a fost acolo mereu,nu am avut ochisori sa o vad,dar acum am,e ea,persoana care rade frumos,care ma ia in brate si imi da batai de cap,nu rateaza nicio clipa sa-mi gaseasca un defect,sau sa ma tachineze,asa cum o faceam eu cu multe persoane,e altceva....si imi dau toata silinta sa iasa bine,si buf....e greoi! Dar nu renunt....vreau sa ma gandesc si la mine,sa las ajutorul pentru altii,sa simt iar ceva,cat de minuscul ar fi....dar sa renunt la scut,indiferenta si sa cred iar in oameni! Dar teama exista si e cuibarita si clocita bine in suflet,incat nu-mi da voie sa ma bucur! Shi oare ce pot face? Iar aceleasi intrebari,e bine, e rau?
Las lucrurile sa vina de la sine,dar imi place sa-mi fac singur norocul,sa-l pot manevra dupa placul si gustul meu!shi sincer....nu-mi convine! Dar nu am ce face...si imi ramane doar sa sper,sa ma bucur de fiecare clipa,asa cum pot eu mai bine,poate cu o oarecare reticenta,dar sa traiesc!
Sa simt pe buze atingerea vantului,gustul fin si dulce al gemului de capsuni, gogosarul acru al vietii,si soarele senin si aspru al diminetii! Vreau sa fac multe si sa simt multe! Dar tot ce nu vreau,e sa fiu singur,si stiu,nu-s singur,ma am pe mine,dar nu e sufisant!!! Chiar nu e!Am prieteni si familie....dar nu! Ce cautam am gasit,si sper sa-mi fie bine,sa iasa ceva bun,pentru 2 shi nu doar intr-un singur sens,fara intersectii pline de durere!

1 comentarii:

Anonim spunea...

sa stii ca de multe ori..de ceea ce ne temem...de aia avem parte...iti recomand un film.. the secret...presupun ca il stii...sau daca nu..iti doresc vizionare placuta...de multe ori chiar functioneaza despre ce este vorba in film..tot ce vrei..este sa doresti sa schimbi ceva..si sa nu mai traiesti in trecut...