luni, 12 ianuarie 2009

Un obraz fin si pierdut in amarul vremii e scaldat de o lacrima alba si sarata! Se prelinge ushor,racorind atmosfera,descarcand mintea,si odihnind neuronii! Apoi o alta shi tot asha...shi curg fara incetare,intr-un suspin crud, adunandu-se intr-un lac rece de lacrimi! Reflectia se poate observa clar,citind acea tristete din okii mei,si din suflet!
Ceva nu e la locul lui de foarte multa vreme,ceva lipseste si-mi manank zilnik un strop din inima inghetata,ma chinuie,k un foc ce te arde,shi din kre nu poti fugii! E groaznic! Un butoi plin de lacrimi ash strange,in kre tristetea da din maini,k sa supravietuiasca! Cam asa as descrie situatia.....shi e bine pregatita,nu oboseste niciodata! Doar sufletul meu ...o face! E satul.....
Cauta un bine shi nu-l gaseste,are nevoie de cva,ce e atat de aproape,si totusi departe! Am ajuns sa ma urasc....pt tot ce simt!Stari confuze,deruta in gandire,si prostie naiva! Uitand sa ma bucur de ce am,si de ce poate exista! Un sloi de gheta purtat de valurile realitati de p o zi p alta,fara nimic special.....

0 comentarii: